UPOMINKI MEET BLOGGERS | 17 BRANŻOWE TARGI KOSMETYCZNE BEAUTY FAIR - ZAKUPY

22:05:00



W poprzednim poście mogliście zapoznać się z relacją spotkania Meet Bloggers, które połączone było z 17 Branżowymi Targami Kosmetycznymi Beauty Fair. Dzisiaj chciałam zaprezentować Wam upominki, jakie otrzymałyśmy od sponsorów. Jako, że spotkanie odbyło się na targach, nie mogłam przejść obojętnie obok niektórych stoisk i poczyniłam również małe zakupy. 
































Moje drobne zakupy na stoisku marki Skin79 oraz drobny upominek od marki Paul Mitchell.


Dziękuję sponsorom za przekazanie wspaniałych upominków dla uczestniczek spotkania.


Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY