MAGICZNE SPOJRZENIE Z PRODUKTAMI MARKI PERHAEPS

12:28:00


Jestem jedną z tych kobiet, które marzą, aby rzęsy były piękne, długie i podkręcone. Niestety natura takimi mnie nie obdarzyła. Dlatego często korzystam z odżywek. Ale nie oszukujmy się. Zaprzestanie używania odżywek wiąże się z tym, iż nasze rzęsy często wracają do stanu przed, a czasami nawet jest jeszcze gorzej. Aby makijaż oka szybko wyglądał ładnie i efektownie, z pomocą przychodzą sztuczne rzęsy. Ich wybór na rynku jest przeogromny. Ja chcę Wam dzisiaj zaprezentować rzęsy oraz kępki marki PERHAEPS.

Od razu nadmienię, że to był mój pierwszy raz. Nigdy wcześniej nie używałam sztucznych rzęs a tym bardziej kępek. Owszem miałam jakieś przygody z próbą ich przyklejania, ale zawsze kończyło się to na schowaniu tych produktów głęboko do szuflady i zapominaniu o nich. Tym razem stało się inaczej. Dlaczego? O tym dowiecie się w dalszej części wpisu. 


Perhaeps - deep look factory jest marką stworzoną dla wszystkich, którzy cenią doskonały makijaż, łatwość aplikacji i komfort. Po Perhaeps chętnie sięgają makijażyści oraz kreatorki wizerunku. Zaprojektowane modele rzęs Perhaeps kreują modern look, wyznaczając trendy w świecie makijażu.
Innowacyjny proces wytwarzania umożliwił stworzenie rzęs naturalnych i lekkich. Dzięki temu Perhaeps zapewnia niczym nieskrępowaną kreatywność, pozwalając na osiąganie najlepszych efektów w makijażu. Modele rzęs doskonale współgrają z ponadczasową klasyką w makijażu oczu, jak i pozwalają na tworzenie odważnych, awangardowych stylizacji.

Należę do osób, które lubią naturalność i delikatność, dlatego do testów wybrałam:



Rzęsy - model Donna - ten model został stworzony, aby idealnie dopasować się do każdego kształtu oka. Charakteryzuje się delikatnością i lekkością. Posiadają cieniowane końcówki włosia, oraz przeplataną długość, co gwarantuje nam imitację naturalnych rzęs. Całość umieszczona jest na elastycznym, przeźroczystym pasku, który łatwo przystosowuje się do kształtu oka. Ten model rzęs idealnie nadaje się do noszenia na co dzień. 






Kępki - model Short - zdecydowałam się na krótki model, ponieważ nie chciałam, aby kępki wyróżniały się mocno spośród moich naturalnych rzęs. Był to strzał w dziesiątkę. Model Short bardzo ładnie zagęszcza naturalne rzęsy i modeluje kształt oka. Optycznie powiększa i otwiera spojrzenie. Jestem posiadaczką opadającej powieki, dlatego kępki przyklejone w zewnętrznym kąciku, delikatnie korygują ten efekt. 

Są to pierwsze kępki, które używa mi się beż żadnych problemów. A to wszystko dzięki temu, iż zostały one pozbawione węzełków. Kępki polecane są zarówno do makijażu dziennego, jak i wieczorowego. 





Podsumowując, jestem zachwycona jakością rzęs. Są miękkie i lekkie, niewyczuwalne na oku. Nie kują, nie uwierają. Na każdym z opakowań szczegółowo opisana jest aplikacja produktu, a w środku dołączony jest klej. Rzęsy oraz kępki są wielorazowego użytku. Ściągałam i przyklejałam je wiele razy, a one wciąż są w idealnym stanie. Klej jest łatwy w usunięciu - używam do tego płynu micelarnego. Będę dalej ćwiczyć ich aplikację by dojść do większej wprawy. Z czystym sumieniem polecam te produkty. Są tanie, a ich jakość jest bardzo dobra. 

Jesteście zainteresowani produktami marki Perheaps? Dostępne są w drogeriach internetowych Wizaz24 oraz Nocanka w bardzo niskich cenach 13,99 zł / opakowanie (rzęsy/kępki).


Używacie sztucznych rzęs? Jak radzicie sobie z ich aplikacją?

Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY