EFEKTIMA - HYDROŻELOWA PIELĘGNACJA OKOLIC OCZU

19:08:00


Tak, jak dbam o skórę na całym ciele, podobnie dbam o skórę w okół oczu. Jest to miejsce, które wymaga ode mnie większej uwagi i starannej pielęgnacji. Oprócz kremu pod oczy, jedną, z często stosowanych przeze mnie kosmetyków w pielęgnacji okolic oczu, są płatki pod oczy. Dzisiaj chcę Wam przedstawić trzy rodzaje hydrożelowych płatków pod oczy marki EFEKTIMAWine-Therapy, Hialu-Lift oraz White-Compress


Przeciwzmarszczkowe, liftingujące płatki pod oczy o innowacyjnej technologii hydrożelowej. Zmniejszają opuchliznę i cienie. Zapewniają natychmiastowy efekt odświeżenia i poprawy wyglądu skóry wokół oczu. Dostarczają skórze wielu cennych substancji odżywczych i regenerujących.Dzięki zastosowanym wysokiej jakości składnikom aktywnym intensywnie nawilżają skórę oraz wpływają na redukcję zmarszczek.

Płatki posiadające w sobie drobinki złota, przyjemnie chłodzą i odżywiają skórę w okół oczu. Po ich zastosowaniu, skóra była wyraźnie napięta i wypoczęta. Zmarszczki zostały delikatnie spłycone. Dzięki zawartości panthenolu, płatki miały właściwości łagodzące.  Efekt działania płatków Hialu-Lift utrzymywał się w zadowalająco długim czasie.




Precyzyjne połączenie kwasu hialuronowego, witaminy E, C i B3, ekstraktu z czerwonego wina oraz olejku z kwiatów róży, pozwala spowolnić proces starzenia. To połączenie pomaga tkance łącznej skóry odzyskać lepszą sprężystość oraz rozjaśnić cienie pod oczami. Wpływa ono także na poprawę wyglądu skóry wokół oczu. Po zastosowaniu płatków drobne zmarszczki zostają wygładzone i mniej widoczne, a skóra intensywnie nawilżona i odprężona.

Whine - Therapy to płatki, które najbardziej przypadły mi, i mojej skórze, do gustu. Płatki w swoim składzie posiadają olejek z kwiatu róży, który ma bardzo dobry wpływ na wygląd mojej skóry. Płatki po nałożeniu, przez dość długi czas, dawały uczucie delikatnego chłodzenia. Skóra zyskała dobre napięcie, nawilżenie i wygładzenie. Płatki idealnie poradzą sobie z delikatną opuchlizną. 




Wygodne w użyciu hydrożelowe płatki pod oczy opracowane z myślą o działaniu rozjaśniającym cienie i sińce pod oczami. Skrupulatnie dobrane i połączone składniki aktywne wpływają na poprawę wyglądu skóry pod oczami. Ekstrakt z mleka, witamina C oraz B3 znane są ze swych właściwości rozjaśniających i pielęgnujących. Kwas hialuronowy, ekstrakt z alg oraz witamina E, cenione są za działanie przeciwzmarszczkowe, poprawiające elastyczność, jędrność i gładkość skóry, dbają o odpowiednie nawilżenie oraz działają regenerująco.

Na koniec zostawiłam płatki, które najmniej przypadły mi do gustu, co nie znaczy, że z ich działania nie byłam zadowolona. Płatki najkrócej ze wszystkich utrzymały swoje nawilżenie. Mogłabym stwierdzić, że moja skóra wręcz wypiła z nich cały płyn, i szybciej niż inne, stały się suche. Po ich zdjęciu skóra była wyraźnie wygładzona, rozjaśniona i nawilżona.



Przedstawione przeze mnie płatki mieszczą się w bardzo szczelnie zamkniętych saszetkach, wewnątrz których znajdował się płyn nasączający płatki. Opakowanie zawierało wszystkie najistotniejsze informacje o płatkach, sposobie użycia oraz o efektach, jakie mają zostawiać. Płatki posiadają bardzo przyjemną i żelową w dotyku teksturę. Są bardzo cienkie i precyzyjnie można je dopasować do kształtu okolicy pod oczami. Idealnie przylegają do skóry, nawet podczas chodzenia, czy wykonywania różnych czynności domowych, trzymały się na swoim miejscu. Mimo, iż przedstawiłam trzy różne rodzaje płatków, mogę powiedzieć, że mają one podobne działanie - nawilżają, ujędrniają i wygładzają. Płatki idealnie nadadzą się przed wielkim wyjściem, oraz do zlikwidowania delikatnego podkrążenia czy podpuchnięcia. 

Płatki do nabycia są w sklepie internetowym Efektima oraz  w Rossmannie w cenie około 5 zł za parę.


Stosujecie płatki pod oczy? Jeżeli tak, jakie polecacie?

Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY