ZILA - BŁYSKOTKI NA PAZNOKCIACH | DROGERIA.PL

18:28:00



Jakiś czas temu na blogu opisywałam lakier marki ZILA. Lakiery te dostać możemy na stronie DROGERIA.PL. Lakiery tak mnie zaintrygowały, ze postanowiłam przedstawić dla Was kolejne kolory. Tym razem postawiłam na klasyczną biel oraz nieco błyskotek. 


Lakiery mieszą się w wygodnych buteleczkach o pojemności 8 ml. Posiadają one wąski pędzelek, który pozwala nam na precyzyjne malowanie, bez obawy o zalanie skórek. Lakiery nakładają się bardzo szybko i przyjemnie. Ich pigmentacja również jest na wysokim poziomie. 



ZILA 119 White - to kolor , który jest przeznaczony głównie jako lakier bazowy pod zdobienia lub lakiery brokatowe. Ja jednak postanowiłam wykorzystać go solo. Jest to delikatnie transparentny kolor, dlatego musiałam nałożyć 3 bardzo cienkie warstwy, aby krycie było zadowalające.

ZILA FLASH 201 Stardust - to holograficzny czarny odcień, który ma w sobie ogrom odbijających światło drobinek. W lakierze tym zachwyciła mnie jego pigmentacja. Jedna warstwa daje 100% krycia. Na paznokciach prezentuje się niezwykle elegancko. 

ZILA SPARK 132 Sugar - jeden z najpiękniejszych biżuteryjnych topów. Nie jest to kolor zapełniony chamskim brokatem, lecz bezbarwny lakier, w którym zatopiono pełno iskrzących drobinek w pięknym odcieniu różowego złota. Lakier przy jednej warstwie daje bardzo ładne krycie. Dwie warstwy dają sto procent krycia. 





Trwałość lakierów jest na wysokim poziomie. Przez pełne 5 dni lakiery trzymały się na moich paznokciach bez najmniejszego uszczerbku. Ze zmyciem lakierów, szczególnie tych z drobinkami nie było większego problemu. Aby dokładnie przetestować lakiery, nie dawałam na wierzch żadnego topu. Lakiery mają szeroką gamę kolorystyczną i z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Mimo, iż jestem uzależniona od hybryd, to lubię czasami powrócić do zwykłych lakierów.

Jeżeli jesteście zainteresowani lakierami marki ZILA, zapraszam Was na stronę Drogeria.pl. Koszt lakieru to 14,99 zł / 8 ml


Który z tych kolorów Wam się spodobał?

Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY