RELACJA | JESIENNE SPOTKANIE BLOGEREK - RYBNIK

12:17:00


W zeszłą sobotę miałam okazję uczestniczyć w Jesiennym Spotkaniu Blogerek, które odbyło się w Rybniku. Tym razem organizatorką była Beata z bloga Betty w swoim zwariowanym świecie.

Spotkanie odbyło się w restauracji Kasandra. Muszę przyznać, że miejsce spotkania bardzo mi się spodobało. Restauracja urządzona jest w stylu góralskim. Jedzenie również zasługuje na dużą pochwałę. Miałyśmy swoje kameralne miejsce z dala od ciekawskich spojrzeń klientów. 






 Jednym z bardzo interesujących punktów naszego spotkania, była zaprezentowana przez Beatę gama kosmetyków do makijażu marki Joko. Dzięki tym kosmetykom, każda z nas mogła wykonać makijaż na face chartach. Przyznam było to moje pierwsze spotkanie z wykonywaniem makijażu na karce, i bardzo mi się to spodobało. 








Spotkanie miało w sobie również pewien cel, cel pomocy zwierzakom. Każda z nas przyniosła małe upominki dla zwierzaków z fundacji Jestem Głosem Tych, Co Nie Mówią












Beata obdarowała nas mnóstwem upominków, które zaprezentuję w innym poście. Spotkanie, oraz atmosfera na nim panująca, były bardzo udane. Widziałam się z osobami, które już dobrze znam, ale poznałam też nowe twarze. Dziękuję za super spędzone sobotnie popołudnie.

Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY