RELACJA - BLOGERKA PO GODZINACH

08:30:00


"Blogerka Po Godzinach" taki tytuł nosi spotkanie blogerek, w którym uczestniczyłam w sobotę 14 października. Odbyło się ono w moim rodzinnym mieście -  Rybniku. Organizatorką spotkania była Sylwia z bloga Matczysko. Tak pozytywnej i pełnej energii osoby dawno nie poznałam. 

Spotkanie odbyło się w dobrze mi już znanej restauracji Ogród, i miało ono kameralny charakter. Dawno nie byłam na tak spokojnym spotkaniu, bez prelegentów i groma upominków. Mogłyśmy zająć się tylko sobą i spokojnie poplotkować o tym, co nas interesuje, ale również o życiu codziennym. 



W spotkaniu uczestniczyły:

Aneta – NASZA DROGA DO
Ania – KOSMETYKI ANI
Ania – ANA I KOSMETYKI
Magda – MADZIOF
i ja 

Sylwii dziękuje za mile spędzony czas, a sponsorom za upominki.














Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY