BIOCELL - NAWILŻAJĄCA MASKA DO TWARZY Z KWASEM HIALURONOWYM W PŁACIE

20:53:00


Bohaterem dzisiejszego wpisu będzie Nawilżająca maska do twarzy z kwasem hialuronowa w płacie, marki BIOCELL. Marka ta dotąd była mi nieznana, a jej produkty opierają się głównie na kwasie hialuronowym.

Kwas hialuronowy skutecznie przywraca właściwy poziom nawilżenia skóry, odżywia skórę, zmniejsza pory i utrzymuje skórę jędrną i świetlistą. Przez działanie kompleksu kwasu hialuronowego i innych składników, substancje nawilżające mogą być przenoszone do głębszych warstw skóry i przyspieszać jej regenerację.



Maseczka znajduje się w typowym i prostym, jak na takie kosmetyki opakowaniu. Na odwrocie znajdziemy szczegółowy opis zastosowania maski, sposobu użycia oraz skład.

Maska, jak już wspomniałam, znajduje się w płacie, co bardzo lubię. Jest to dla mnie wygoda w użyciu. Maseczka po wyciągnięciu z opakowania jest bardzo nasączona substancjami aktywnymi. Maska posiada plastikowa powłokę ochronną, którą należy usunąć przed nałożeniem maski na buzię.  

Maska posiada przyjemny delikatny zapach, który nie podrażnia nosa. Sam płat maski, jest miękki i przyjemny w dotyku. Jego wielkość jest odpowiedni - w sam raz dla mojej twarzy. Otwory na oczy, nos i usta są w idealnym miejscu. Maska dobrze trzyma się buzi.



Maskę trzymałam na buzi około 30 minut. Po jej zdjęciu odczuwałam przyjemne nawilżenie, wyrównanie kolorytu oraz napięcie skóry. Efekty zastosowania maski długo utrzymują się na skórze. Pozostałe składniki aktywne, które zostały w opakowaniu po wyjęciu maski, wsmarowałam w szyje oraz dekolt. Tak robię przy użyciu każdej maski - nic nie może się zmarnować.

Koszt maski, to około 13 zł /sztuka. TUTAJ znajdziecie wykaz aptek, w których możecie nabyć maseczkę.


Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY