ULUBIEŃCY LIPCA

21:20:00


Połowa wakacji już za nami, dlatego przyszła pora aby pokazać Wam z jakich kosmetyków najczęściej i najchętniej korzystałam.


NC NAILS COMAPNY
Flash Shine 
Jeden z lepszych topów jakie miałam okazję używać. Top szybko zastyga w lampie LED - 30 sekund. Po utwardzeniu nie wymaga przemywania cleanerem. Jego największym atutem jest błysk, oraz bardzo dobra ochrona manicure. Doskonale wciera się w niego wszelkiego rodzaju pyłki.

NC NAILS COMAPNY
Pyłek Holo/Efekt szronu No.3
Pyłek jest prześliczny, mieni się milionem kolorów. Ciężko na zdjęciu jest mi uchwycić jego blask. Na zdjęciu możecie zobaczyć jak pyłek prezentuje się w wersji holo oraz szronu. Ja zdecydowanie wolę pierwszą opcję. 

REALAC
Preparat zmiękczający i usuwający skórki
Miałam wiele preparatów, których zadaniem było usunięcie skórek. Ten marki Realac pobija wszystkie. Preparat w bardzo szybkim czasie zmiękcza skórki do tego stopnia, że podczas ich odsuwania skórki same odchodzą/odpadają dzięki czemu nie muszę bawić się w ich wycinanie. 


LILY LOLO
Flawless Matte puder matujący
Puder na mojej twarzy zachował się idealnie. Zarówno z podkładem mineralnym, jak i tym płynnym. Tworzy idealną całość o matowym wykończeniu. Puder trzymał mój makijaż w ryzach przez wiele godzin, bez żadnych poprawek. Nie podkreślał niedoskonałości. 

HEAN
Luxury Matte Liquid Lipstick 03 Silky Rouge
To, że kocham matowe wykończenie na ustach dobrze wiecie, ale zawsze poszukiwałam odcienia, który w 100% będzie mi odpowiadał. Taki odcień znalazłam w marce Hean. Piękny brudny, nudziakowy róż, który idealnie pasuje do mojej karnacji. Pomadka szybko zastyga nie pozostawiając uczucia ściągania i wysuszania. To co w niej jeszcze lubię, to brak pozostawiania śladów. Długo utrzymuje się na ustach - ideał.


LILY LOLO
Naturalna mgiełka utrwalająca makijaż
Jestem zadowolona z działania mgiełki, spryskując makijaż rano, jest on ze mną do końca dnia bez żadnego uszczerbku. Mgiełka scala wszystkie warstwy makijażu oraz niweluje efekt pudrowości. Zauważyłam również, że spryskany nią makijaż, nabiera lekkości i naturalności.

DR MEDICA  |BIELENDA
Dermatologiczne przeciwtrądzikowe serum
Bardzo lubię krem z tej serii, który pomógł mi zwalczyć niedoskonałości skóry. Dlatego postanowiłam wypróbować także serum, którego działanie jest o wiele silniejsze. Kosmetyk bardzo dobrze radzi sobie z niwelowaniem niedoskonałości, wyrównuje koloryt cery oraz zapobiega powstawaniu nowych zmian. 


APIS
Hydrożelowy tonik wygładzający
Konsystencja tego produktu tak bardzo mnie zaskoczyła, że nie chciałam ni\szczyć jej nakładaniem na wacik. Tonik ma lekko żelową konsystencje, która przyjemnie nawilża i koi skórę. Tonik ten aplikuję....palcami. Uwielbiam ten moment gdy tonik po kontakcie ze skórą zaczyna na twarzy delikatnie się roztapiać i wnikać w głąb skóry. 

EQUILIBRA
Arganowy płyn micelarny
To nowość, która jakiś czas temu do mnie przywędrowała. Kosmetyk doskonale radzi sobie ze zmywaniem makijażu. Zmywa go dokładnie, nie rozmazuje. Dzięki lekko olejkowej konsystencji produkt nie wysusza skóry, a delikatnie ją nawilża. 


Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY