LISTA UCZESTNICZEK LISTOPADOWEGO MEET BLOGGERS - MCK KATOWICE TARGI KOSMETYCZNE BEAUTY FAIR

12:35:00


Dzisiejszy post jest już tylko postawieniem kropki nad i, oraz poinformowaniem Was o tym, kto dostał się na spotkanie Meet Bloggers. Lista uczestników pojawiła się już na stronie spotkania. Z pewnością zaskoczeniem była informacja o ilości uczestników.

Do rozdania miałam 10 darmowych wejść na BRANŻOWE TARGI KOSMETYCZNE BEAUTY FAIR KATOWICE 2017. Jednak liczba zgłoszeń była tak duża, że dzięki uprzejmości głównego organizatora, do rozdania otrzymałam dodatkowo 5 wejściówek. 

Oto lista 15 uczestniczek spotkania Meet Bloggers:
3. DELISHE 


Wybór nigdy nie jest łatwy. Niestety nawet gdybym chciała, to nie jestem w stanie zaprosić Was wszystkich. Jak zawsze została utworzona lista rezerwowa.  Wybrane osoby otrzymały już maile ze wstępnymi informacjami organizacyjnymi. Koniecznie śledźcie stronę naszego spotkania KLIK.


Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY