LILY LOLO - NATURALNY BŁYSZCZYK DO UST - WHISPER

22:20:00


Po raz kolejny przychodzę do Was z kosmetykiem marki LILY LOLO. Odkrywanie tajników tej marki na tyle mi się spodobało, że zdecydowałam się na dość trudny dla mnie krok. Postanowiłam przetestować Naturalny Błyszczyk Do Ust w odcieniu Whisper. Czemu ten krok był dla mnie trudny? Otóż nie jestem fanką tego typu kosmetyków. Nie lubię ich klejącej struktury, do której lgną włosy, ich smaków oraz błysku na ustach - jak wiecie jestem fanką matu. 

Skoro nie lubię błyszczyków, dlaczego zdecydowałam się na jego test? Pomyślałam, że to najwyższa pora, aby przełamać monotonność w swoim makijażu. O tym czy nie żałuję wyboru, dowiecie się z dalszej części wpisu :)

Nasze przepysznie czekoladowe błyszczyki nie tylko mają przepiękne kolory, ale dzięki zawartości witaminy A i naturalnego olejku Jojoba, odpowiednio ochronią i odżywią Twoje usta.
# specjalna formuła z dodatkiem witaminy A oraz naturalnego olejku Jojoba zapewnia odpowiednią # # ochronę i nawilżenie
# nieklejąca się konsystencja
# efekt przepięknie połyskujących ust
# smakowity posmak czekolady
# prosta aplikacja za pomocną wygodnego aplikatora




Patrząc na buteleczkę dostrzegamy delikatny brzoskwiniowy odcień, który wydaje się być idealnym do podkreślenia delikatnego, dziennego makijażu, jak i makijażu, w którym główna rolę gra oko. Aplikator w postaci miękkiej gąbeczki nabiera idealną ilość produktu. 

Błyszczyk posiada bardzo zwartą i gęstą konsystencję, która z łatwością rozprowadza się po ustach, wręcz po nich sunie. Błyszczyk pozostaje na ustach, nie wychodzi poza ich kontury, nie rozlewa się. Zapach, to czekolada, ciemna gorzka czekolada  - bardzo mi się podoba. 

Skład: RICINUS COMMUNIS SEED OIL, OLEIC/LINOLEIC/LINOLENIC POLYGLYCERIDES, SORBITAN OLIVATE, CERA ALBA, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, AROMA, COPERNICIA CERIFERA CERA, CANDELILLA CERA, MICA, TOCOPHEROL [+/- CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 (IRON OXIDE), CI 77742 (MANGANESE VIOLET), CI 77492 (IRON OXIDE), CI 77499 (IRON OXIDE)]





Jak sprawdził się u mnie ten produkt? Bardzo dobrze. Mimo, iż w opakowaniu widzimy bardzo ładny brzoskwiniowy kolor, to po nałożeniu na usta traci on na swojej intensywności. Błyszczyk bardziej podkreśla naturalność ust - co mi bardzo się podoba, niż nadaje im kolor. Błyszczyk nie jest z tych, który posiada milion brokatowych drobinek, daje on raczej delikatny i subtelny połysk. Na koniec został jeden z najistotniejszych punktów, czyli lepkość. Oczywiście błyszczyk posiada lepką konsystencję, ale jest ona na tyle delikatna, że moje włosy nie lgną do ust i się do nich nie przyklejają. Naturalny błyszczyk posiada jeszcze jedną zaletę, otóż pielęgnuje on nasze usta lepiej niż niejeden balsam. Pewnie ciekawi Was trwałość produktu. Nie wymagam od tego produktu wielogodzinnej trwałości w końcu to błyszczyk, a nie trwała pomadka. Po około 2 godzinach makijaż ust wymaga poprawki. Dzięki temu produktowi, na nowo poznaję błyszczyki. Lubię ten produkt za delikatność, pielęgnację oraz podkreślenie naturalności ust.

Produkt do nabycia jest na stronie COSTASY w cenie 48,50 zł / 4 ml.


Lubicie błyszczyki, czy stawiacie na trwałe pomadki? 

Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY