DERMEDIC - HYPOALERGICZNY TUSZ WYDŁUŻAJĄCY RZĘSY NEOVISAGE

23:15:00


Marka DERMEDIC zawsze kojarzyła mi się z dermokosmetykami do pielęgnacji ciała czy twarzy. Niedawno przeglądając asortyment marki natrafiłam na Hypoalergiczny Tusz Wydłużający Rzęsy NEOVISAGE. Produkt idealny dla osób zmagających się z bardzo wrażliwymi oczami. 
Zawarty w recepturze olej arganowy, dzięki zawartości Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych oraz witaminy E, intensywnie regeneruje i nawilża rzęsy, podczas gdy wosk carnauba zapobiega ich wysuszeniu. Panthenol zabezpiecza skórę u nasady rzęs przed podrażnieniami, a także wygładza i pogrubia ich włókna nadając im połysk. Wyjątkowa szczoteczka rozczesuje, podkręca i pogrubia nawet najkrótsze rzęsy bez efektu sklejenia. Zalecana do: makijażu nawet najbardziej wrażliwych oczu, również podczas długotrwałego przebywania w klimatyzowanych pomieszczeniach, pracy przy komputerze, przy nadwrażliwości spojówek, alergiach pyłkowych oraz soczewkach kontaktowych.



Tusz znajduje się w standardowym dla tego typu kosmetyków opakowaniu. Prosta szata graficzna jak zawsze przypadła mi do gustu. Całość dodatkowo zapakowana jest w kartonik, na którym znajdziemy najpotrzebniejsze informacje.

Tusz ma bardzo kremową i intensywnie czarną konsystencję - nie wyczuwam żadnego zapachu. Szczoteczka tuszu jest tradycyjna - takie najbardziej lubię. Posiada ona miękkie włosie, które precyzyjnie zbiera i rozczesuje rzęsy, dokładnie pokrywając je tuszem.






Maskara ta daje bardzo naturalny efekt. Delikatnie wydłuża i podkreśla rzęsy. Maskara nie tworzy efektu pandy oraz nie osypuje się po całym dniu noszenia - nawet w upalne dni. Używam tej maskary codziennie i nie skłamię jeżeli powiem, iż jest ona, jak na razie, jedną z lepszych w mojej kosmetyczce. Idealnie nadaje się do codziennego makijażu. Maskara nie spowodowała u mnie żadnego uczulenia czy łzawienia.

Cena maskary, to około 50 zł / 8 g. Dostępna jest w aptekach oraz na stronie DERMEDIC.


Jakie maskary lubicie? 

Pozdrawiam!



0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY