BIELENDA - SKARPETY ZMIĘKCZAJĄCE - AKTYWNA MAŚĆ NA PĘKAJĄCE PIĘTY

10:28:00




Moje stopy wymagają szczególnej pielęgnacji. Skóra na nich ma tendencję do pękania i przesuszania się, dlatego różnego rodzaju maski, kremy oraz kąpiele z solą są u mnie bardzo częstym zabiegiem. Jakiś czas temu podczas zakupów w moje łapki wpadła Maska zmiękczająca do stóp w formie skarpetek marki Bielenda

MAŚĆ DO STÓP w formie zabiegu o niezwykle bogatej treściwej formule, przyniesie ulgę piętom ze skłonnością do pękania i rogowacenia z powodu nadmiernej suchości naskórka, niewłaściwej diety, noszenia złego obuwia czy codziennych zaniedbań higienicznych. Aby temu zapobiec należy właściwie dbać o stopy i chronić skórę przed pękaniem i zgrubieniami.


Opakowanie, które posiada wszystkie niezbędne informacje, skrywa w sobie dwie foliowe skarpetki oraz dwie saszetki z maścią, którą przed nałożeniem skarpet trzeba dokładnie wsmarować w stopy. 

Maść zawarta w saszetkach jest bardzo gęsta i treściwa. Posiada delikatnie chemiczny zapach, ale nie jest on nieprzyjemny - bardziej kremowy. Maść dość łatwo rozprowadza się po stopach. Po nałożeniu maści, nałożyłam foliowe skarpetki oraz tak, jak zaleca producent założyłam zwykłe bawełniane skarpetki. 

Skład: Petrolatum (Nota N), Aqua (Water), Urea, Lanolin, Panthenol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Sodium Lactate, Tocopheryl Acetate, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Propylene Glycol, Salicylic Acid Allantoin, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Retinyl palmitate, Tocopherol, PEG-30 Dipolyhydroxystearate, Isostearic Acid, Polyglyceryl-3-Diisostearate, Silica Dimethyl Silylate (nano), Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum (Fragrance), Hydroxycitronellal, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Coumarin, Limonene, Linalool.



Po 90 minutach zdjęłam skarpety a resztę maści, która pozostała na stopach wsmarowałam. Efekty jakie zauważyłam to dobre nawilżenie, wygładzenie skóry oraz poprawę kolorytu. Osoby z problemem bardziej suchych stóp i pękających pięt po jednym zabiegu nie zauważą większej różnicy w ich stanie, oprócz delikatnego zmiękczenia. Myślę, że produkt ten będzie idealny dla mniej wymagających stóp.

Produkt ten do nabycia jest w większości drogerii typu Rossmann czy Hebe w cenie około 10 zł / opakowanie.


Znacie maski do stóp marki Bielenda? 

Pozdrawiam!

0 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY