ULUBIEŃCY MARCA

13:21:00


W dzisiejszym poście pokażę Wam bohaterów zeszłego miesiąca. Są to kosmetyki po które sięgałam najczęściej i niemalże każdego dnia. Oto oni :)


BALSAMIQUE
Cukrowy peeling do ciała Marcepan&Maliny
Produkt ten skradł moje serce za cudowny zapach, który jest słodki owocowy i bardzo realny. Połączenie aromatów marcepanu oraz malin sprawia, że ten produkt ma się ochotę zjeść. Jego działanie jest bardzo dobre. Ogromna ilość drobinek cukru oraz zmielonych pestek moreli, usuwają martwy naskórek, pozwalając naszej skórze na lepsze wchłanianie dalszej pielęgnacji. Dzięki zawartości olejów, peeling pozostawia skórę nawilżoną, gładką oraz miękką. 

BALSAMIQUE
Naturalne masło do ciała Shea&Czekolada
Po raz kolejny przedstawiam produkt, który zachwyca swoim zapachem. Jest on słodki, lekko świeży. Mimo, iż produkt ma w swojej nazwie czekoladę, ja wyczuwam w nim aromaty kokosa a dopiero potem delikatnie czekoladę-taka kolejność mi odpowiada. Kolejny plus oczywiście za działanie. Nawilżenie, jakie daje ten produkt, nie otrzymałam od żadnego balsamu. Masło to ma szerokie zastosowanie. Można je używać do ciała, twarzy czy włosów. Oczywiście z twarzą nie ryzykowałam, ale na ciele oraz włosach spisuje się fenomenalnie. 

DNC
Krem-koncentrat do stóp przeciw pęknięciom
Jest to gęsty i skoncentrowany krem, który według mnie idealnie sprawdza się podczas wieczornej pielęgnacji. Jest to produkt, który podczas nakładania, pod wpływem ciepła rozpuszcza się, i tworzy olejkową powłokę. Po nałożeniu zakładam bawełniane skarpetki. Efekty widać niemal natychmiast. Skóra jest miękka i gładka. Przy regularnym stosowaniu widoczna jest poprawa stanu skóry, szczególnie w tak trudnych miejscach jak pięty. 


BEAUTY OIL
Krem pod oczy nawilżająco-drenujący
Lekki a jednocześnie konkretny produkt. Dobrze nawilża skórę w okół oczu oraz napina ją. Delikatnie rozjaśnia cienie pod oczami oraz wygładza drobne zmarszczki. Bardzo dobrze nadaje się do codziennej pielęgnacji delikatnej skóry w okół oczu. Nie podrażnia ani nie uczula.

MONTIBELLO
Peeling do twarz
y
Produkt o lekkiej i żelowej konsystencji. Jednak w tej lekkości kryje się siła w postaci drobniutkich ziarenek ścierających oraz kwasów owocowych. Produkt rozjaśnia skórę twarzy, zmniejsza widoczność porów oraz eliminuje martwe komórki skóry. Efekt to gładka, rozjaśniona i miękka skóra.

VICHY
Dermablend-Puder utrwalający
Bardzo dobry produkt, który przedłuża trwałość makijażu. Nałożony na skórę bardzo dobrze ją matuje. Jest transparenty, dzięki temu nie zmienia koloru podkładu. Nie podkreśla suchych skórek, niedoskonałości czy zaskórników. Puder jest lekki dzięki czemu nie obciąża on skóry.


AQUA PI COSMETICS 
Płyn multifunkcyjny NO PROBLEM-do skóry z problemami w każdym wieku, również do skóry wrażliwej
Produkt, który używam z wielką przyjemnością. Płyn bardzo dobrze odświeża moją skórę. Zauważyłam, że dzięki niemu drobne niedoskonałości szybciej się goją, a nowe coraz rzadziej pojawiają. Produkt oczyszcza i odblokowuje pory, dodatkowo wyrównuje i poprawia koloryt skóry. Płyn posiada bardzo przyjemny, świeży i lekko ziołowy zapach. 

AQUA PI COSMETICS
Szampon normalizujący i zapobiegający wypadaniu włosów zwiększający objętość
Szampon bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy, jak i same włosy z wszelkich zanieczyszczeń, olejów czy resztek kosmetyków do stylizacji. Już podczas mycia włosów wyraźnie odczuwam działanie szamponu. Włosy stają się miękkie i gładkie. Produkt dobrze się spłukuje. Po wysuszeniu włosy są wyraźnie odświeżone i oczyszczone. Widać, że są lekko odbite od nasady, miękkie i błyszczące. 

BIONIGREE
Odżywka nawilżająca do skóry głowy oraz włosów
Jak wspominałam w recenzji, zaskoczyła mnie dość rzadka konsystencja produktu, jednak inna mogłaby tutaj zaburzyć efekty działania. Swędzenie skóry głowy, które czasem mi towarzyszy zniknęło. 
Zauważyłam również, że włosy pozostają dłużej świeższe i bardziej odbite od nasady. Na całej długości włosów widoczne jest ich wygładzenie oraz zmiękczenie.



W komentarzach czekam na Waszych ulubieńców :)


Pozdrawiam!

26 KOMENTARZY

  1. Dobre wrażenie zrobiły na mnie kosmetyki aqua pi cosmetics :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś krem z Vichy i byłam z niego bardzo zadowolona :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kremy niestety się nie sprawdzają, ale ten puder jak najbardziej :)

      Usuń
  3. ten puder tez u mnie sie sprawdza! uzywam codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Achhh muszę sobie kupić jakieś masło do ciała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego ;o Chyba trzeba zacząć testować jakieś nowe kosmetyki, bo już zupełnie nie w temacie jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba skuszę się na pierwszy produkt, czyli cukrowy peeling. Uwielbiam takie produkty, a twój opis mnie bardzo zachęcił.
    xmylife-mystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim ulubieńcem zostały wody toaletowe Dagmar od Świt Pharmy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze 3 produkty bardzo mnie zaciekawiły:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie znam, ale najbardziej mnie ciekawi ten płyn multifunkcyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dermablend-Puder utrwalający zaczełam testować :) póki co spisuje się naprawdę nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja dawno nie robiłam ulubieńców, sama nie wiem co by się u mnie znalazło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ulubieńcy ostatnio pojawiali się bardzo sporadycznie. Taki post pisze dopiero gdy pojawią się kosmetyki warte uwagi ;)

      Usuń
  12. Znam tylko krem pod oczy i Bionigree :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo nam miło, że nasza odżywka znalazła się w marcowym zestawieniu! Mamy nadzieję, że na stałe zagości w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY