BIONIGREE - SERUM OCZYSZCZAJĄCE DO SKÓRY GŁOWY

11:57:00

Oczyszczanie skóry głowy....Ile z nas o nim pamięta? A tym czasem czynność ta jest niezbędna, aby osiągnąć zdrową skórę głowy, co przekłada się również na zdrowe włosy. Jedną z marek, która przychodzi nam z pomocą jest BIONIGREE oraz produkt, który zbiera wiele pozytywnych opinii. Stał się on ulubieńcem nie jednej z Was....Także i moim. Bohaterem dzisiejszego postu jest Serum Oczyszczające Do Skóry Głowy




Serum oczyszczające do skóry głowy BIONIGREE BASIC_01 to pierwszy w Polsce polski produkt kosmetyczny do oczyszczania skóry głowy charakteryzujący się najwyższą jakością naturalnych składników, dodatkiem olejku z czarnej porzeczki i potwierdzoną skutecznością. To kosmetyk trychologiczny do stosowania zarówno profilaktycznego, jak i wspomagającego przy leczeniu poważnych dolegliwości skóry głowy.
Szczegółowy opis produkty znajdziecie TUTAJ Warto zapoznać się z tymi informacjami.



Produkt otrzymujemy w wygodnym, szklanym opakowaniu o pojemności 100 ml. Podoba mi się jego design. Nie ma tutaj zbędnych udziwnień. Przeźroczysta butelka pozwala nam na kontrolowanie poziomu kosmetyku, a pipeta sprawia, że aplikacja serum staje się dziecinnie prosta. 

Serum posiada mocno mentolowy i ziołowy zapach, w którym wyraźnie przebijają się aromaty czarnej porzeczki. Po nałożeniu na skórę głowy, serum daje uczucie chłodu oraz mocnego odświeżenia. Mimo lekko wodnistej konsystencji, serum nie ścieka z głowy. 



Składniki serum według INCI: aqua, potassium oleate, potassium cocoate, glycerin, potassium citrate, citric acid, ethyl linolenate, ethyl linoleate, ethyl oleate, ethyl palmitate, ethyl stearate, ethyl alcohol, menthol, bilberry fruit extract, sugar cane extract, orange fruit extract, lemon fruit extract, sugar maple extract, rosmarinus officinalis oil, parfum.




Producent zaleca, aby aplikować maksymalnie dwie pipety. Ja jednak daję trzy, ponieważ taka ilość wystarczy, abym w całości mogła pokryć skórę głowy kosmetykiem. Serum aplikujemy 30 minut przed planowanym myciem włosów. Taką czynność wykonuję raz w tygodniu. W kwestii oczyszczania serum nie ma sobie równych. Wyraźnie odświeża, koi i wygładza skórę. W trakcie regularnego stosowania zauważyłam, że włosy mniej się przetłuszczają, są dłużej świeże oraz bardziej odbite od nasady. Serum nie wywołało u mnie żadnego uczucia swędzenia, pieczenia czy podrażnienia. 

Z czystym sercem polecam ten produkt. Jego cena to 96 zł ( serum dostępne jest TUTAJ). Cena może wydawać się dość wysoka, jednak efekty oraz dobry skład wszystko rekompensują



Jak Wy dbacie o skórę głowy? Jakich kosmetyków używacie?

Pozdrawiam!

13 KOMENTARZY

  1. Będę niedługo używać szamponu tej marki. A serum to chwali sobie moja siostra.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie to serum doskonale się sprawdziło, zniwelowało swędzenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo polubiłam to serum. Obecnie mam już drugie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą w 100% w kwestii działania tego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęciłaś mnie to kupna tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena trochę wysoka - ja do dokładnego oczyszczania skóry używam peelingów z Natury Siberici :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii, chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym go wypróbować:) tylko trochę cena wysoka i bałbym się że się nie sprawdzi :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo go polubiłam, w pełni się z tobą zgadzam, też daję nieco więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena dosyć wysoka, ale jeżeli zmniejsza przetłuszczanie to ja chętnie się o nie pokuszę!

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzieś już czytałam o tym, szkoda że cena odstrasza, ale zapewne warto. zwłaszcza, że kosmetyk starczy na długo, bo pojemność widzę duża, a jak trzeba użyć 2-3 pipetki to naprawde starczy na długo. przepiekne opakowanie i bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam wszelkiego rodzaju serum dlatego z chęcią bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt. Może i ja się w niego zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY