Zakupy!!!

18:02:00

Kochani ostatnio na blogu była cisza, która spowodowana jest pogodą. Jest tak pięknie, że postanowiłam na moment odciąć się od świata wirtualnego i spędzić przyjemnie czas z mężem i córeczkami :) Z pięknej pogodny nadal korzystamy ale stwierdziłam, że koniec leniuchowania i trzeba wziąć się do pracy. Tak więc przybywam z nowym ZAKUPOWYM wpisem...Zapraszam :D



Długo mnie nie było ale wracam z konkretnym postem, który chyba lubią wszyscy czytać:)


BALEA
Elektryczna tarka do stóp
Moje stopy ostatnio bardzo są kapryśnie i nie umiem poradzić sobie z twardą skórą w okół pięt oraz na dużym palcu. Mam nadzieję, że to urządzenie mi pomorze :)

BALEA
Szampon oraz odzywka do włosów suchych i zniszczonych KOKOS & BRZOSKWINIA
Zapach jest przepiękny, kokosowy - taki jaki uwielbiam. Mam nadzieję, że działanie będzie równie imponujące co zapach.

BALEA
Żel pod prysznic Malina i Trawa cytrynowa
Naczytałam się tyle wspaniałości na temat tego żelu więc musiał być mój :)


LUKSJA
Żel pod prysznic Care Pro Lush z mlekiem ryżowym 
Żel ma prześliczny owocowy, świeży zapach. Żele Luksji  nigdy nie wpadały do mojego koszyka. Nie kusiły mnie niczym ciekawym. Będąc ostatnio w Rossmannie wpadła mi w oko promocja tych żeli. Gdy tylko powąchałam ten żel musiał być mój.
Cena ok 7 zł

ISANA
Żel pod prysznic z ekstraktem z wiśni
W oczy rzuciła mi się grafika - czyż nie jest urocza?? Zapach równie piękny jak wygląd. Jest to wersja limitowana - PREMIUM 300 ml.
Cena ok 3 zł 

ISANA
Mleczko do ciała pod prysznic
Przypuszczam, że to mleczko jest już od dawana w asortymencie Rossmanna. Ja nie bywam w nim często dla tego dla mnie to nowość. Zastanawiałam się nad kupnem balsamu z Nivea ale ten był tańszy a w dodatku w większej pojemności.
Cena ok 13 zł



BATISTE
Suchy szampon do włosów
Tak jak wspominam w każdym zkupowym poście, to jest już mój stały bywalec zakupów - klasyk.
Cena ok 15 zł

ZIAJA med
Kuracja antybakteryjna - łojotok, trądzik
Co miesiąc  moją skórę odwiedzają nieproszeni goście i w tym czasie lubię używać czegoś co pomoże mi się ich jak najszybciej pozbyć. Tum razem zdecydowałam się na coś aptecznego
Cena ok 15 zł 

AVON 
Odżywcza maseczka do twarzy z Różą, Miętą oraz Rumiankiem
Ta maseczka to istne ukojenie, odświeżenie i nawilżenie dla skóry. Do zakupu tej maski skusił mnie ekstrakt z mięty. W trakcie upałów wstawiam ją do lodówki. Po nałożeniu na twarz mam cudowne uczucie ochłodzenia - pełen relaks:)
Cena ok 6 zł


EVREE
Regenerujący krem do stóp 
Jak wspomniałam na samym początku moje stopy błagają o coś bardziej odżywczego. Z tego co wiem firma EVREE słynie ze świetnych produktów. Mam nadzieję, że na tym kremie się nie zawiodę.
Cena ok 10 zł

TOŁPA
Krem nawilżająco-łagodzący do rąk
 Nie był to planowany zakup. Wpadł do mojego koszyka z czystej ciekawości. Krem pachnie ładnie a co najważniejsze jest hypoalergiczny.
Cena ok 10 zł

LE PETIT MARSEILLAIS 
Odżywczy krem do rąk
Nie mogłam przejść obok tego zapachu obojętnie cudowny słodki. Opakowanie cieszy oko a zgrabna tubka mieści się w torebce :)
Cena ok 10 zł



EVELINE
Parafinowa maska do rąk
Tego w mojej kosmetyczce nigdy za wiele podobnie jest z maskami do twarzy.
Cena ok 3 zł

LOVELY
Lakier do paznokci 
Piękny przybrudzony róż, to moje ulubione kolory. 
Cena ok 6 zł

MISS SPORTY
Cień do powiek
Jest to piękny różowo-fioletowy cień do powiek, który przepięknie podbija niebieską tęczówkę oka. Trzyma się długo a co ważne nie osypuje się.
Cena ok 7 zł

CLEANIC 
Pielęgnacyjny zmywacz do paznokci w chusteczce
To coś kupiłam z czystej ciekawości. Idealne na wyjazd.
Cena 1,30 zł sztuka

I to by było na tyle. Nie pamiętam kiedy moje zakupy były tak obfite. Mimo wszystko jestem z nich zadowolona.


Jak tam Wasze zdobycze?? 
Pozdrawiam

27 KOMENTARZY

  1. Spore te zakupy :D U mnie w lipcu skromniej, głównie Joybox ;) Za duże zapasy porobiłam w poprzednich miesiącach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten Batiste :) Co do żelu z ziaji, u mnie w ogóle się nie sprawdził, w dodatku był glutowaty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do zelu mam mieszane uczucia. Konsystencja przypomina mi kisiel...dam mu jeszcze trochę czasu..

      Usuń
  3. Świetne nowości, niestety nie miałam okazji stosować żadnego z tych kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupy, lubię żele Luksja i Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy. W zapasach posiadam krem do stóp evree, oby okazał się dobrym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. same wspaniałości widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy ;) ja skusiłam się na tą samą wersję Batiste, żel Isany z sówką ;) ciekawe jak spisze się maszynka Balea do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te Twoje zakupy :) Sama niedługo muszę się zapatrzeć w nowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z kosmetyków Balea cieszyłabym się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam szlaban, więc mogę sobie tylko pooglądać :) Ciekawa jestem elektrycznej tarki do stóp, a żel antybakteryjny Ziaji to jeden z moich ulubionych, choć zapach jest średni :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do żelu z Ziajki mam mieszane uczucia ale dam mu jeszcze trochę czasu.

      Usuń
  11. Bardzo fajne zakupy, daj znać jak spisuje się tarka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten żel pod prysznic isany wygląda bardzo uroczo! Ta sowa jest taka słodka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio jakoś strasznie mi się ten motyw podoba. Nawet córkom kupiłam pościel w sówki, pilniczek do paznokci oczywiście też mam w sówki hi hi :P

      Usuń
  13. Sporo nowości :) życzę miłego używania ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. ekstra nowości, balea musi być bardzo pachnąca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Daj koniecznie znać jak się sprawdza tarka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo nowości :) Oczywiście wpadła mi w oko Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielkie zakupy widzę :))
    Najbardziej w oczy wpadł mi żel pod prysznic i mleczko do ciała pod prysznic z Isany. Te produkty idealnie nadają się na wyjazd! Małe, ładne i tanie :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY