JoyBox - Czerwiec 2015

22:03:00

Niestety nie udało mi się załapać na kwietniowe wydanie dla tego zdecydowałam się na wydanie czerwcowe. Nie będę owijać w bawełnę, to pudełko nie jest tak świetne jak kwietniowe ale również jest warte swojej ceny oraz uwagi. Pudełko podobnie jak to kwietniowe rozeszło się w mgnieniu oka. Po 15 minutach od uruchomienia sprzedaży pudełka zostały wyprzedane...




Pudełko Joy'a od innych wyróżnia to, że od samego początku wiemy co znajduje się w środku.   Uważam, że takie rozwiązanie jest jak najbardziej na plus. Nie musimy się martwić tym czy dostaniemy kosmetyk, który nam się nie spodoba. Oczywiście ryzyko jest zawsze np przy produktach z kolorówki oraz z  zapachami. Niestety w tym wypadku nie ma możliwości wyboru koloru, zapachu itp.Takie produkty do pudełka wrzucane są losowo. W moim pudełko znalazły się 4 produkty pełnowymiarowe oraz 7 mini produktów plus gratisy. Poniżej prezentacja zawartości :)


1. VENUS, Multifunkcyjny mus CC 8w1
Nigdy nie spotkałam się z tym produktem. Myślałam, że będzie to produkt również do twarzy ale po otwarciu zdecydowanie w moim przypadku się do niej nie nadaje. Na pewno na reszcie ciała sprawdzi się idealnie. Jest to produkt pełnowymiarowy.
Cena ok 13,49 zł za 200 ml.


2. GILETTE, Gilette venus Snap
To ten produkt skusił mnie do zamówienia pudełka. Już sama cena tej maszynki wynosi tyle co całe pudełko. Maszynka jest maluteńka idealna na wyjazd. Posiada 5 ostrzy. Maszynka znajduje się w etui co ułatwia jej przechowywanie. Jest to produkt pełnowymiarowy.
Cena ok 49,99 zł.


3. AA, Podkład AA Make Up w wersji Lumi
Nigdy nie używałam podkładów tej firmy. Od AA bardzo dobrze spisywał się u mnie płyn micelarny z serii Ultra Nawilżenie. Kolor podkładu w moim przypadku może być odrobinkę za ciemny ale opale się i będzie idealnie :) Jest to produkt pełnowymiarowy.
Cena ok 14,99 zł.


4. KEVIN MURPHY, Szampon oraz odżywka do włosów Angel Wash
Zanim wybrałam te cudeńka obczytałam o nich wiele blogów i dziewczyny są z nich bardzo zadowolone. Jak wiecie ja produkty do włosów uwielbiam tak więc  nie była bym sobą gdybym  nie zwróciła  na te produkty uwagi ;) Tutaj mamy 2x40 ml.
Cena ok 46 zł sztuka. 


5. RELASH, Odzywka do rzęs 
Tą odzywkę będę stosować gdy zakończę kurację odżywką Magiclash. Tutaj dostaliśmy 1 ml produktu. W produkcie pełnowymiarowym pojemność wynosi 4 ml.
Cena ok 170 zł

6. MISTERO MILANO, Lakier do paznokci Sensuale
Oj nad tym produktem się również rozpływam. Kocham pastele na paznokciach a tutaj udało mi się dostać piękny pastelowy fiolecik, który idealnie pasuje do opalenizny. Na dłoniach oraz stopach z pewnością będzie się cudownie prezentował. Produkt jest pełnowymiarowy -11 ml.
Cena ok 17 zł


7. ISADORA, Mascara All Day Long
Opis mascary jaki znajdziemy na stronie jest zachwycający. Idealna trwałość bez osypywania oraz rozmazywania gwarantowana przez cały dzień. Specjalna formuła ułatwia zmycie produktu...No no zobaczymy czy się sprawdzą te obietnice. Produkt miniaturowy - 4 ml. Szczoteczka ma rozmiar produktu pełnowymiarowego co jest ogromnym plusem :).
Cena ok 60 zł.

8. AVEBIO, Wygładzająca ambrozja do twarzy " Like a flower"
Lubię testować różne nowości. Słowo "ambrozja" brzmi bardzo zachęcająco. Wybrałam ten produkt sama. Zadaniem ambrozji jest wygładzenie oraz nawilżenie naszej skóry twarzy. Produkt, który otrzymałam jest miniaturą o pojemności 15 ml.
Cena ok 80 zł.


9. VILLAGE CANDLE, Mini świeczka zapachowa
Uwielbiam produkty, które swoim zapachem mogą pieknie otulic moje mieszkanie. Do wyboru były różne warianty zapachowe. I tutaj potwierdzają sie moje słowa, ze w niektórych przypadkach nie mamy wpływu co losowo zostanie nam wrzucone do pudełka. Zapach niestety nie przypadł mi do gustu. Nie smuci mnie to bo wędruje do do pudełka rozdaniowego :D
Cena ok 11 zł.

10. AUSTRALIAN GOLD, Brązujący żel do opalania
Jest to prezent, który jest dołączony do każdego opakowania. Idzie ciepełko więc produkt na pewno uda mi się jeszcze przetestować :). Ponoć pachnie guma balonową :D


11. KUPON DO ANSWEAR COM
Przy zakupie za min 200 zł otrzymujemy 50 zł rabatu.

W pudełku znalazły się również gratisy w postaci pilniczka, próbek oraz innych zniżek.

Tak prezentuje się pudełko w całości 


Osobiście uważam, że zawartość pudełka jest wspaniała. Jak widać już sama maszynka jest warta tyle co całe to pudełko. Jedyne czego zabrakło mi w tym pudełko to karty informacyjnej o produktach znajdujących się wewnątrz opakowania. Ta edycja została również uszczuplona o magazyn Joy, który zmienił swój format i nie mieści się do pudełka ( taką informacje przeczytałam w jednym z komentarzy na fanpage'u JoyBox'a). Na pewno nie jest to moje ostatnie pudełko i czekam na więcej:)

Udało Wam się zamówić to pudełko?? Co sądzicie o jego zawartości??

Pozdrawiam!!!

17 KOMENTARZY

  1. Pudełko mi się podoba bardzo, czekam na swój egzemplarz. Uważam, że Joybox to najlepsza oferta na rynku, jednak sposób zamawiania jest koszmarny. Kilka minut i po zawodach. Poza tym te komentarze niezadowolonych dziewczyn na FB...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Dobrze wiedzą, że tak a nie inaczej zamawianie wygląda. Jedyny minus Joy ma za wysyłkę. Dobrze, ze miałam dzisiaj wolne i byłam w domu bo żadnej informacji o wysyłce nie dostałam ani od Joy'a ani od DPD. Dopiero dzisiaj wieczorem dostałam maila, ze moja paczka WŁASNIE ZOSTAŁA WYSŁANA a tak na prawdę miałam już ją w domu.

      Usuń
  2. Też dostałam:) niektóre rzeczy wydałam, ale nie żałuję bo widziałam co bralam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokałdnie i tutaj to pudełko wyróżnia się na tle innych bo wiemy co bierzemy :D

      Usuń
  3. Spodobał mi się design pudełka :)
    Produkty też świetne, a kwietniowe faktycznie było cudne i nawet chciałam je zamówić, ale oczywiście nie było już dostępne :/
    Nigdy nie wiem kiedy te pudełka się pojawiają....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana na fanpage'u JoyBox'a zawsze piszą co i kiedy będzie :) https://www.facebook.com/joyboxpolska?fref=ts

      Usuń
  4. ja też czekam z niecierpliwością na swoje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej ucieszyłaby mnie ta odżywka do rzęs, całkiem udane pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  6. oo całkiem fajna zawartość ;D od dawna nie widziałam takiej super zawartości w boxach ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzednim pudełku zawartość była jeszcze lepsza ;)

      Usuń
  7. Podoba mi się ta zawartość :) Grafika pudełeczka też super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje jeszcze nie dotarło ;) Ale poprzednie było świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda niestety na poprzednie sie nie załapałam :(

      Usuń
  9. Muszę sobie sprawić takie pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pudełko. Zainteresowałaś mnie tym szamponem i odżywką, bo przyznam,ze wcześniej o nich nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY