ISANA Żel pod prysznic z ekstraktem z wiśni

10:04:00

Od pewnego czasu bardzo polubiłam żele z Isany, są tanie a przede wszystkim dobre. W 100% spełniają moje oczekiwania. Oczywiście czasem zdarzy się, że trafię na coś co nie do końca mi pasuje ale umówmy się, chyba każdemu z nas takie bubelki się trafiają....Dobra wracając do tematu...Będąc ostatnio na zakupach moim oczom ukazała się przepiękna grafika żeli z Isany. Nie mogłam nie wziąć takiego słodziaka do domu. Nawet nie rozmyślałam nad zapachem. Po prostu żel wzięłam i już :)


Od producenta

Owocowa pokusa. Isana żel pod prysznic uwodzi ciało i zmysły swoim owocowym, słodkim zapachem. Specjalnie opracowana, wzbogacona ekstraktem z czereśni formuła pielęgnacyjna pomaga chronić skórę przed wysuszeniem.



Żel znajduje się w buteleczce o pojemności 300 ml. Butelka zamykana jest na klik. Otwieranie opakowania mokrymi dłońmi nie sprawia problemu. Grafika opakowania jest przepiękna, słodka. Wszystko utrzymane jest w jasnych oraz kolorowych odcieniach. Sówka jest przesłodka :) Takie opakowanie od razu zachęca do kupna.

Zapach żelu jest piękny, świeży, owocowy. Dość dobrze utrzymuje się na skórze. Konsystencja przypomina mi kisiel. Bardzo dobrze rozprowadza się po ciele i dobrze się pieni.

Działanie żelu oceniam na bardzo dobre. Dla mnie żel ma być produktem myjącym a nie nawilżającym itp. W kwestii mycia sprawdza się idealnie. Po jego użyciu mam wrażenie, że skóra jest na prawdę odświeżona i czysta. Zapach na ciele utrzymuje się przez długi czas. Nie odczułam efektu wysuszenia skóry ale również nie odczułam ekstra nawilżenia, ale tak jak wspomniałam wyżej, tego nie wymagam od żeli pod prysznic od tego mam balsam pod prysznic z Isany ale o tym już w osobnym poście ;)



Podsumowując, produkt na pewno będzie jednym z moich ulubionych żeli. Jak wiecie uwielbiam wszelkiego rodzaju owocowe, orzeźwiające zapachy w żelach pod prysznic a ten na pewno do takich się zalicza. Nie wysusza skóry, dobrze myje co jest najważniejsze. Zapach równie dobry co działanie. Oczywiście nie można zapomnieć, że ogromnym plusem tych żeli jest cena. Za 300 ml zapłacimy jedyne 2,99 zł. Żel dostępny jest w drogerii Rossmann:) 


Mieliście ten zapach?? Co sądzicie o żelach z Isany??

Pozdrawiam!!!

11 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY