DRESSLINK Moja lista życzeń - WSPÓŁPRACA

10:54:00

Niedawno otrzymałam maila z propozycja współpracy ze sklepem DRESSLINK. Nie raz nie dwa byłam na tej stronce i z ciekawości przeglądałam ofertę sklepu.  Stwierdziłam, ze skoro nadarzyła się okazja to trzeba z niej skorzystać :) Znajdziemy tutaj ubrania dla dzieci, niemowląt oraz kobiet. Sklep oferuje nam również dodatki, portfele i wiele innych ciekawych rzeczy.

Oto co wybrałam dla siebie











A tutaj przedstawiam wam rzeczy, które wpadły mi w oko ;)

Piękna taliowana dopasowana sukienka


Piękne sukieneczki dla naszych pociech 


Śliczna prosta koszula, która powinna znaleźć się w szafie każdej z nas.


Teraz nie pozostało mi nic innego jak czekać na paczuszkę :D

Po więcej inspiracji oraz zapoznanie się z asortymentem odsyłam do sklepu


Znacie ten sklep?? Zaciekawiło Was coś?? 
Pozdrawiam!!!


22 KOMENTARZY

  1. Mnie nie kusi ta strona, ale życzę udanej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny szal, uwielbiam takie wielkie, którymi można się otulić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również:) Można z nimi kombinować na wiele sposobów a takie krótkie to ni w 5 ni w 10...

      Usuń
  3. lubię ten sklep, kliknęłam we wszytskie linki
    mam prośbę o poklikanie w linki w poście z propozycjami długich sukienek u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę czy ja go również polubię. Oczywiście kliknę w linki :)

      Usuń
  4. Gratulacje :)
    Sklep ma świetne ubrania :)
    Linki poklikanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mi się tak spodobał, ze nawet na inne już nie patrzyłam ;)

      Usuń
  6. Cudowna ta dopasowana sukienka w kwiaty ;)) I jaka tania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka w paski jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukieneczka w kwiaty jest cudowna :) Ja czekam na paczkę od nich i nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też sie strasznie spodobała. Niestety mam jeszcze po ciążowy brzuszek więc na razie ją sobie odpuściłam :(

      Usuń
  9. Dla dzieci są cudne sukieneczki , szkoda tylko że głównie dla najmłodszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat mam te najmłodsze ale dla dzieci obawiam się zamawiać na tej stronie. Dla córek ubranka to ja wole jednak pomacać i zobaczyć na żywo. Z tymi rozmiarami bywa bardzo różnie.

      Usuń
  10. Piękne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta taliowana sukienka w kwiaty jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rzeczy. Do mnie ostatnio również napisali. Oczywiście poklikałam, żeby było wiarygodnie podam ceny :)
    Portfel: US$ 2.99
    Buty: US$ 5.53
    Szal: US$ 3.17
    Sukienka w paski: US$ 5.53
    Biała sukienka w kwiaty: US$ 7.68
    Sukienka w kwiatuszki dla dziewczynki: US$ 12.24
    Koszula: US$ 6.69
    Mam nadzieję, że w najbliższym czasie do mnie również się odezwą i u mnie poklikasz :*
    inspiracjeamelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Klikamy razem?
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY