Denko

23:22:00

Koniec miesiąca już za nami w związku z czym przyszła pora na pokazanie Wam tego co udało mi się zużyć w czerwcu.



Ilość kosmetyków nie powala ale stwierdziłam, że muszę zużywać wszystko po kolei i nie patrzeć na nowości, co niewątpliwie jest rzeczą trudną ( przynajmniej dla mnie)...


NIVEA
Żel pod prysznic Waterlily&Oil
Ten żel pojawia się u mnie w prawie każdym denku. Kocham go za jego zapach oraz za kapsułki zawierające olejki, które podczas masowania rozpuszczają się i nawilżają naszą skórę.
KUPIĘ PONOWNIE

LE PETIT MARSEILIAIS
Żel pod prysznic Biała brzoskwinia i mandarynka
Żel pięknie pachnie w opakowaniu oraz podczas aplikacji. Niestety po kąpieli zapach z naszego ciała szybko ucieka. Mył dobrze oraz wspaniale się pienił. Po więcej odsyłam Was TUTAJ.
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE

LACTACYD
Płyn do higieny intymnej
Mój ulubiony żel. Dobrze odświeża, oraz nawilża strefę intymną. Również bardzo dobrze się sprawdzał w trakcie ciąży oraz w okresie połogu.
KUPIĘ PONOWNIE


EAST END
Woda różana
Miałam co do niej wielkie oczekiwania i chyba aż za wielkie. Naczytałam się samych pozytywnych opinii na temat wspaniałych właściwości wody różanej. Prawdę mówiąc lepiej działa tonik z Ziajki Płatki róż niż ta woda. Zdecydowanie lepiej sprawdzała się jako dodatek do różnego rodzaju maseczek czy peelingów. Ogromny plus za skład, w którym znajduje się tylko woda oraz ekstrakt z dzikiej róży :)
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE

EVELINE
Delikatny krem-żel do mycia twarzy ALL-IN-ONE
To jest moje odkrycie, które uwielbiam. Idealnie oczyszcza skórę pozostawiając ja miękką oraz nawilżoną. Jest bardzo lekki i delikatny. Kolejne opakowanie jest już w trakcie użycia :) Po więcej odsyłam Was TUTAJ.
KUPIĘ PONOWNIE

L'OREAL
Tonik rewitalizujący 
Lubiłam go i nie lubiłam. Trudno mi go było zakwalifikować do odpowiedniej grupy. Mimo niewielu minusów lubiłam go używać. Dobrze a nawet bardzo dobrze oczyszczał skórę oraz ja odświeżał. Nie podobał mi się jego zapach - typowo alkoholowy. Mimo to szukam go by móc go kupić ponownie. Po więcej odsyłam Was TUTAJ.
KUPIĘ PONOWNIE


EVELINE
Odżywczy krem do twarzy i ciała
Ten produkt stosował głównie mój mąż ale i ja od czasu do czasu po niego sięgałam. Bardzo dobrze nawilżał takie partie jak łokcie oraz kolana. Idealnie sprawdzał się również na podrażnioną po goleniu skórę. 
KUPIĘ PONOWNIE

PANTENE PRO-V
Błyskawicznie regenerująca odzywka w sprayu
Moja ulubiona odżywka, której zapach jest po prostu powalający. Odżywka pomagała mi w rozczesywaniu włosów. Dobrze nawilżała włosy, oraz nadawała im zdrowego blasku. Nie powodowała przetłuszczania ani nie obciążała włosów. Po więcej odsyłam was TUTAJ.
KUPIĘ PONOWNIE

JOANNA
Krem do rąk egzotyczne fantazje - kokos
No takiego badziewia ( bo inaczej tego nazwać nie mogę ) to ja w życiu nie stosowałam. Nie pamiętam kiedy kosmetyk aż tak mi nie przypadł do gustu. Zapach tego kremu aż odrzucał. W opakowaniu nie było to wyczuwalne ale po nałożeniu na dłonie miałam wrażenie, że pachną wymiocinami. Zużyłam na stopy.
NIE KUPIĘ PONOWNIE


BIOCOSMETICS
Regenerujące Bio-serum z olejkiem arganowym
Na to serum z pewnością poświęcę osobny post. U mnie ono niestety się nie  sprawdziło. Strasznie pozatykało mi pory oraz spowodowało powstanie zaskórników. Mieszałam go z kremem do rąk oraz używałam jako sam olejek na skórki. 
NIE KUPIĘ PONOWNIE

L'OREAL
Błyskawiczna terapia - Rekonstrukcja
Bardzo dobra maseczka. Jedna tubka starcza mi na jedno użycie. Po jej zastosowaniu włosy były miękkie, sypkie oraz sprężyste. Odżywka nie obciążała mi włosów. Zapach bardzo przyjemny - kwiatowy, który bardzo długo utrzymuje się na włosach.
KUPIĘ PONOWNIE

AVON
Krem BB na włosy
Bardzo przyjemny produkt. Nakłada się go na umyte włosy. Krem jest bardzo lekki. Zapach piękny słodki, kwiatowy.

Jak widzicie moje zużycie do spektakularnych nie należy ale jestem bliżej niż dalej do zużycia całych zapasów:)

Kochani w tym miesiącu na blogu nie pojawią się ulubieńcy. Z nowości, które się u mnie jak na razie sprawdzają korzystam dopiero od tygodnia, a jak sama nazwa wskazuje ulubieńcy miesiąca są ulubieńcami MIESIĄCA a nie tygodnia;)

Pozdrawiam !!!

19 KOMENTARZY

  1. Lactacyd bardzo lubię :)
    A kremy Joanny z serii Sweet Secret mają dość mdłe zapachy....

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne denko :) bardzo lubię płyny do kąpieli LE PETIT MARSEILIAIS :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore denko, niestety nic nie miałam osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię odżywkę Pantene, która przedstawiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ja lubię i z pewnością do niej wrócę :)

      Usuń
  5. Mam ten żel do demakijażu od Eveline tylko do cery tłustej i mieszanej i też jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo dobrego czytałam o wodzie różanej KTC, tylko skład mnie zniechęca

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie wypróbować ten żel od Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię LACTACYD i też do niego wracam oraz do żeli nivea, mają ładne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś miałam, nie tonik a mleczko L'oreal i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne denko, muszę się zabrać za moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej gromadki miałam tylko Lactacyd.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam nic z Twojego denka, ale ten demakijaż Eveline mnie zainteresował. Chyba po niego sięgnę, jak będę miała ochotę na odskocznię od natury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się fajnie sprawdził. To już moje drugie opakowanie :)

      Usuń
  13. bardzo lubie żele z nivei mam wrażenie, że faktycznie mniej wysuszają skóre niż inne :)
    pozdrawiam
    creativamente
    creativemente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zauważyłam, ze skóra po ich użyciu jest lepiej nawilżona :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY