BALEA - Elektryczna tarka do stóp

22:55:00

Tak kochani w końcu udało mi się zdobyć produkty Balea :) Dzisiaj chcę Wam przybliżyć elektryczną tarkę do stóp. Tarka ta jest niczym innym jak takim małym odpowiednikiem tarki do stóp firmy Scholl. Czy tarka z Bale jest warta uwagi?? Zapraszam...


Producent zapewnia nas, że przy pomocy tarki pozbędziemy się suchego oraz zrogowaciałego naskórka a stopy staną się gładkie. Dodatkowo tarka ma wbudowaną funkcję automatycznego zatrzymywania się przy zbyt mocnym nacisku. 




W opakowaniu oprócz upragnionej tarki znajdziemy 4 rolki w dwóch kolorach. Niebieski kolor to pilnik o mocniejszym ścieraniu natomiast czerwona to kolor odpowiadający łagodniejszemu pilnikowi. Urządzenie zasilane jest dwoma bateriami AA, które również znajdują się w opakowaniu.

O stopy staram się dbać jak tylko mogę. Niestety coś z nimi jest nie tak i zaczęły się one buntować. Naskórek na piętach oraz na palcu zaczął mi pękać co powoduje u mnie uczucie dyskomfortu. Staram się regularnie ścierać naskórek oraz nawilżać stopy ale niestety to nie wystarcza. Dla tego zdecydowałam się na ten produkt.

Nie mogłam się doczekać kiedy przyłożę tarkę do stóp. Moje zdziwienie po zastosowaniu urządzenia było ogromne. Nie spodziewałam się tak wielkiej ilości startego naskórka. Podczas stosowania pilnika musiałam kilka razy oczyszczać głowicę a stopy z minuty na minutę były coraz gładsze :)

Pilnik dzięki swojemu wyprofilowanemu kształtowi bardzo dobrze trzyma się w dłoni. Rolki są bardzo łatwe w wymianie. Wystarczy przesunąć guziczek znajdujący się na boku urządzenia a rolka sama wyskakuje z zaczepu. Nową rolkę po prostu wsuwamy do zaczepu aż usłyszymy charakterystyczne KLIK. W zestawie jest również dołączona osłonka.



Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tego urządzenia. Nie miałam okazji przetestować tarki formy Scholl ale wcale nie żałuję. Tak jak wspomniałam tarka firmy Balea jest jej tańszym odpowiednikiem i zdecydowanie wolę wydać 20€ ( około 90 zł ) i mieć w zestawie 4 rolki wraz z bateriami niż płacić prawie drugie tyle za samą tarkę bez dodatkowych wkładów a efekty przypuszczam są porównywalne jak nie takie same. Krótko mówiąc tarka jest moim ulubieńcem i na pewno się z nią nie rozstanę :)

Miałyście okazje stosować tą lub inną elektryczna tarkę do stóp?? Jakie są wasze opinie??

Pozdrawiam!!!

15 KOMENTARZY

  1. No nawet Balea ma takie coś:) nigdy nie miałam, ale kusi bo lubię takie gadżety;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak o tego typu gadżetach głośno, że narobiłam sobie ochoty :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji ale zaluje ze jej nie kupilam będąc w dm :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nawet na allego jej nie ma. Może na eBay ją dostaniesz :)

      Usuń
  4. marzy mi się elektryczna tarka, super, że ma aż 4 rolki.

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo chciałabym mieć taka tarkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wygląda ta tarka, kiedyś pomyśle o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo nie wiedziałam ale tez mnie kuszą tylko ceny toche wysokie i zawsze odkłądam zakup na potem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze odkładałam na potem ale w końcu sie zdecydowałam i mam :)No niestety ceny trochę wysokie ale i tak Balea wychodzi taniej niż Scholl. Na allegro idzie dostać tańsze zamienniki :D

      Usuń
  8. Zastanawiam się nad jej kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam,że z Balea są takie produkty.A mam właśnie zamiar kupić;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY