Zakupy

17:04:00

Zakupy, zakupy, zakupy to co każda ( no prawie każda ) kobieta lubi najbardziej oczywiście ja wyjątkiem nie jestem. W tym miesiącu W KOŃCU udało mi się zminimalizować ilość kosmetyków, która wpadła do mojego koszyczka.  JESTEM Z SIEBIE DUMNA :D 



W koszyku pojawiły sie kosmetyki, do których mimo kuszących nowości na półkach, często wracam. Macie tez takie kosmetyki, do których mimo wszystko wracacie??



AA Intimate pro
Specjalistyczny żel do higieny intymnej
Zdecydowałam się na zakup tego, żelu ponieważ był w promocji. Nie ukrywam, że chciałam również wypróbować. Żel pachnie bardzo świeżo a jego zadaniem jest odświeżenie oraz przywrócenie naturalnego PH. Plus również za pompkę.
Cena 9,99 zł ( promocja )

Eveline
Delikatny krem-żel do mycia twarzy ALL-IN-ONE PROGRAM 360°
Ten kosmetyk poznałam dzięki spotkaniu blogerek i został on moim ulubieńcem. Już wcześniej wspominałam, że na pewno do niego wrócę. Po więcej informacji odsyłam was TUTAJ.
Cena 11,99 zł ( promocja )

Alterra
Żel pod prysznic Plumeria Biała i Czarny Bez

Zapach tego żelu mnie powalił. Piękny orzeźwiający, idealny na upalne dni. Podobno nie zawiera silikonów, parafiny i innych produktów na bazie olejów mineralnych. Napis Bio bardzo mnie skusił. Nigdy jeszcze nie miałam żelu z tej firmy. Mam nadzieję, że nie wysuszy mi skóry.
Cena 4,99 zł ( promocja )




Avon
Planet Spa peeling kawowy do ciała.
Mój ukochany peeling arbuzowy z The Secret Soap Store zaczyna sięgać dna.Staram się go oszczędzać ale w końcu i tak będę musiała go zużyć do końca. Przy okazji robienia zamówienia postanowiłam dorzucić sobie ten peeling.

Cena ok 11 zł


Batiste

Suchy szampon
Tym razem już dokładnie przeczytałam etykietkę i wybrałam wersje bez lakieru za to o przepięknym kwiatowym zapachu. Batiste to już mój klasyk i zawsze znajdzie się  w koszyku.
Cena 14,99 zł

Dove
Odżywka w sprayu bez spłukiwania do włosów farbowanych
Moja odżywka Pantene w sprayu się skończyła a na półce w Rossmannie była pustka. Skusiłam się na odżywkę z Dove ponieważ była akurat promocja i udało mi się wziąć ostatnią sztukę:) Pachnie przepięknie.
Cena 11,99 zł ( promocja )




Ziaja
Tonik płatki róży
Co tu dużo mówić bardzo dobry produkt za bardzo niską cenę. Czy Wy też macie problemy z dostaniem go w Rossmannie?? Aby go kupić musiałam wskoczyć do Ziajki gdzie niestety ale jest droższy. Cóż czego nie robi się dla dobrego kosmetyku ;) Idealnie odświeżenia oraz oczyszczenie z tym tonikiem macie zagwarantowane.
Cena ok 8 zł

Lady Speed Stick
Antyperspirant w sztyfcie
Bardzo długo nie używałam tego sztyftu a kiedyś był moim ulubieńcem...zdradziłam go dla antyperspirantów z Rexony. Jednak na upały, które nas nawiedziły postanowiłam kupić coś mocniejszego. Ten sztyft nigdy mnie nie zawodzi:)
Cena 5,99 zł ( promocja )

Ziaja
Kuracja dermatologiczna z witaminą C + HA/P
Szukałam jakiegoś dobrego serum do twarzy i Pani w Ziajce poleciła mi ten kremik, który mimo dobrego odżywienia oraz ochrony przeciwzmarszczkowej powinien zniwelować niewielkie przebarwienia. Poużywam i zdam relację.
Cena 14, 99 zł,

Jak widzicie moje zakupy są bardzo, bardzo małe jak na moje możliwości;) Postanowiłam sobie, że w końcu opróżnię moje zapasy.

Zastanawiałam się ostatnio nad kolejnym postem i postanowiłam, że napiszę dla Was notkę o kosmetykach do których często wracam co Wy na to??

Pozdrawiam!!!

15 KOMENTARZY

  1. Spore zakupy ;) kusi mnie ten zapach Batiste :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam aktualnie ten Batiste - pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W ostatnim czasie bardzo polubiłam żele pod prysznic Alterry

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki w moim guście kochana:) Lady Speed Stick to moje góru:) Batiste równiez a i tonik z Ziaji z nagietkiem i rumiankiem i ogórkiem-ogólnie wszystkie z tych serii sa moimi ulubiencami:) Z alterry mam obecnie tonik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam peeling z avonu :) Mi przypadł do gustu bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy! :) Również mam swoje produkty do których lubię powracać.

    Zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super nowości, lubię takie posty. podoba mi się wiklinowy koszyk.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach te zakupy, zawsze coś wpadnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym tak chciała się ograniczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zakupy, muszę wypróbować ten żel pod prysznic Alterra :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zakupy, muszę wypróbować Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY