Ulubieńcy maja

18:15:00

Dzisiaj na dywanik bierzemy ulubieńców maja. Są nimi produkty tylko i wyłącznie do pielęgnacji twarzy, włosów oraz dłoni...taka idealna trójca ;)




AVON

Odżywiająco-ochronna maska do włosów z brazylijskimi jagodami Acai.
Pierwsze co urzekło mnie w tej masce to zapach, owocowy - przypomina mi jogurt jagodowy :) Zapach ten utrzymuje się na włosach bardzo długo. Kolejnym plusem tego produktu jest działanie. Producent zaleca trzymanie maski na włoskach ok 10 minut ja oczywiście trzymam ją dłużej ( ok 30 minut ) pod czepkiem i ręcznikiem. Po spłukaniu maski włosy są mięciutkie, delikatne i lśniące. Stopień nawilżenia również jest bardzo wysoki.  Maska dobrze wymywa się z włosów, nie powoduje ich oklapnięcia bądź przetłuszczenia.

EVELINE
Delikatny krem-żel do mycia twarzy ALL-IN-ONE
Dla mnie to odkrycie miesiąca. Idealnie oczyszcza twarz, pięknie ją nawilża i nie powoduje uczucia ściągania. Ma przyjemną bardzo delikatną i  kremową konsystencję, która milutko otula twarz. Zmniejsza zaczerwienienia oraz  widoczność porów... Na pewno sięgnę po kolejne opakowanie. Po więcej informacji odsyłam was TUTAJ .

FREI
Krem do rąk Hydrolipid Balancezo 
Ten produkt również mogę zaliczyć do odkryć miesiąca. Jeszcze nie udało mi się znaleźć kremu, który poradził by sobie z moją zaczerwienioną oraz przesuszoną skórą, która lubi pękać powodując ranki.Własnie ten krem ujarzmił wszystkie te nieprzyjemne dolegliwości.  Ma bardzo bogatą i treściwą konsystencję, która sprawia, że krem jest bardzo wydajny. Dobrze się wchłania i idealnie nawilża oraz regeneruje skórę dłoni.
Po więcej odsyłam TUTAJ.

Jak widzicie moi ulubieńcy są wyjątkowo skromni ale ja uważam, ze liczy się jakość a nie ilość:)


Macie ulubione perełki??

Pozdrawiam!!

15 KOMENTARZY

  1. Nigdzie jeszcze nie widziałam tego produktu z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nowość ale z tego co widziałam jest już dostępny w Rossmannie za ok 13-14 zł:)

      Usuń
  2. Chyba będę musiała przetestować ten krem ponieważ też mam podobne problemy jeśli chodzi o dłonie.


    http://herecomesmaddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawił mnie też żel do twarzy, może się na niego skuszę przy kolejnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam Twoich ulubieńców w ogole. A o swoich pisałam kilka dni temu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ta maseczka do włosów. Ja ostatnio próbuję sobie naturalne maseczki z różnych domowych składników :D
    A ten żel do mycia twarzy z Eveline chętnie wypróbuję :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam niestety żadnego z Twoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą maseczkę z Avonu i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnego z nich, właśnie wymyśliłam wczoraj, że napiszę o moich hitach ostatnio odkrytych. Mam ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  9. osyttanio duzo tego frei a ja firmy nadal nei znam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic innego Ci nie pozostaje jak sięgnąć po ich produkty i się z nimi zapoznać ;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ta wersja, która ja mam jest na prawdę świetna a zapach powalający :)

      Usuń
  11. Ciekawi mnie ten żel-krem Eveline, chyba też skuszę się na jego wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY