Przesyłka od PartyLite

14:49:00

Dzisiejszy post miał być zupełnie w innym temacie ale nie mogłam się powstrzymać i musiałam  się Wam pochwalić co otrzymałam od firmy PartyLite . Przyznam, że sama jestem jeszcze w szoku po otwarciu paczuszki, a uśmiech nie schodzi mi z twarzy:)


Gdyby nie uszy to uśmiech miała bym dookoła głowy. Nie spodziewałam się tyle dobroci od firmy :) W swojej kolekcji mam już tealight oraz świece w szkle o pięknym morskim zapachu. Jak sami widzicie firma PartyLite zajmuje się sprzedażą produktów związanych z umilaniem nam czasu przy pięknych zapachach. W ofercie firmy znajdziemy między innymi świece w szkle, tealight, patyczki zapachowe i wiele, wiele innych cudownych produktów.







Już niedługo na blogu z pewnością pojawią się recenzje tych produktów:)

Zapraszam was również na STRONĘ FIRMY oraz na FANPAGE'A 



Znacie produkty PartyLite??
Pozdrawiam!!!

30 KOMENTARZY

  1. świetna przesyłka :) motylki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ale wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra, te motylki i ważka są super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy, ale uwielbiam wszelkie świece :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, wspaniała paczka.:) sama przyjemność i ukojenie dla zmysłów.:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. tak się składa, że moja mama nawiązała współpracę z tą firmą i jestem bardzo zadowolona, świeczki są...cudowne! polecam każdemu.

    może skusisz się a konkurs?
    http://gitara-maja.blogspot.com/2015/05/konkurs-fotograficzny.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna zawartość, gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te motyle ;D

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świece PartyLite są bardzo dobrej jakości, coś o tym wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze się przyznam, że nie słyszałam jeszcze o tej firmie. Chętnie sobie u nich coś wybiorę :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Jestem z nich bardzo zadowolona. W zeszłym roku skusiłam się na zakup u nich niebieskiej świecy w szkle o pięknym świeżym, morskim zapachu :)

      Usuń
  12. Fajna przesyłka, jeszcze nie miałam okazji używać świec tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  13. O firmie nigdy nie słyszałam, ale przesyłka wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale motylki są naprawdę urocze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana, przesyłeczka jest wspaniała no i pewnie mega pachnąca....gratuluję :)) aaaa motylki czadowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak motylki są super:) A pachniało już przez kartoniki.

      Usuń
  16. Świetna przesyłka, słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zapachowe świeczki! ;) Miłego używania i fajnie, że jesteś zadowolona ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY