Partylite - przyjacielski motyl oraz nadmorski klimat Jonathana Andlera

23:36:00

Dzisiejszy post będzie zupełnie niekosmetyczny aczkolwiek jego bohaterowie podobnie jak kosmetyki potrafią pobudzić zmysły. Niedawno wspominałam Wam o wspaniałej przesyłce, którą otrzymałam od firmy PARTYLITE. Jej zawartość zwaliła mnie z nóg. Dzisiaj chcę Wam przybliżyć niewielką część tego co znajdowało się w paczce.



Jednym z produktów jakie otrzymałam od firmy jest przepiękny świecznik, który nosi nazwę PRZYJACIELSKI MOTYL. Świecznik jak widać składa się z 3 pięknych dużych motyli wykonanych z metalu a ich kolorowe skrzydła z mieniącej się siateczki, która rozprasza światło świecy. Za motylkami na metalowych podstawkach znajdują się trzy szklane pojemniki na świece. 


Świecznik jest bardzo solidny oraz stylowy. Bardzo dobrze prezentuje się na stole w świetle dziennym jak i wieczorem przy zapalonych świecach. Idealnie nada się również do oświetlenia stołu podczas przyjęcia w ogrodzie.



Do świecznika wykorzystałam tealighty, które specjalnie dla PartyLite zaprojektował rzeźbiarz oraz projektant Jonathan Adler


Tealighty utrzymane są w klimacie nadmorskim. Mają przepiękny głęboki odcień błękitu. Zapach świeczek jest bardzo orzeźwiający, świeży - morski. Po odpaleniu ich zapach delikatnie unosi się w powietrzu sprawiając wrażenie świeżo powieszonego prania. Nie jest on nachalny ani duszący. 

Świeczuszki umieszczone są w okrągłych wysokiej jakości plastikowych pojemnikach. Świeczki palą się 4-6 godzin. Wypalają się równomiernie do samego końca.



Dziękuję firmie za możliwość przetestowania powyższych produktów. Dzięki nim mój stół wygląda pięknie a mieszkanie wypełnione jest pięknym świeżym zapachem.

Kochani po więcej informacji oraz do zapoznania się z asortymentem sklepu odsyłam was na ich stronę KLIK.

Jeżeli chcecie być na bieżąco z nowościami jakie wprowadza firma odsyłam Was na ich fanpage’a.

Znacie PartyLite oraz ich produkty??
Pozdrawiam !!!

12 KOMENTARZY

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY