Denko

21:15:00

Jak to tradycyjnie bywa chcę Wam pokazać co udało mi się zużyć do dna w poprzednim miesiącu :)


Ilość pustych opakowań nie jest oszałamiająca ale staram się wszystko systematycznie wykańczać....Sami wiecie, że ciężko jest zużywać produkty kiedy w kolejce czekają nowości i kuszą ;)



GARNIER FRUCTIS
Szampon do włosów cienkich i bez objętości z formułą termoochronną 
Szampony Garnier Fructis nigdy się u mnie nie sprawdzały. Powodowały swędzenie skóry głowy, łupież i oklapnięte włosy. Tym razem byłam miło zaskoczona. Szampon bardzo dobrze zmywał z włosów zanieczyszczenia, dobrze się pienił i ładnie odbijał włosy od nasady. Nie powodował u mnie przykrych dolegliwości tak jak  poprzednie szampony GF.
KUPIĘ PONOWNIE

ORIFLAME
Odżywka do włosów farbowanych migdał i truskawka
Do tej odżywki uwielbiam wracać przez jej piękny zapach, który utrzymuje się baaaardzo długo na włosach. Odżywka dobrze nawilża włosy oraz ułatwia ich rozczesywanie. Nie obciąża i dobrze się wypłukuje.
KUPIĘ PONOWNIE

KALLOS
Nabłyszczająca, odżywiająca maska do włosów
Maski Kallosa to już chyba klasyk. Dobrze nawilża, odżywia włosy i ułatwia rozczesywanie. Pachnie bardzo delikatnie - kwiatowo. Minusik za opakowanie, które nie ułatwiało wydobycia odżywki z środka.
KUPIĘ PONOWNIE


UNDER TWENTY
Multifunkcyjny, antybakteryjny krem BB
Bardzo lubiłam ten kosmetyk. Dobrze krył i stapiał się z cerą. Niestety ale zdradziłam go z kremem BB z Eveline, który jest lżejszy 
i dłużej się utrzymuje.
NIE KUPIĘ PONOWNIE

ADIDAS
Żel pod prysznic Cotton Milk
Uwielbiam ten żel za jego bardzo świeży zapach. Polecam go na upalne dni. Dobrze odświeża oraz myje skórę pozostawiając 
ją miękką i gładką w dotyku. Zapach utrzymuje się bardzo długo :)
KUPIĘ PONOWNIE

BATISTE 
Suchy szampon edycja limitowana
Szampony Batiste w moim denku to już chyba tradycja. Ta wersja jest jak na razie najlepsza od wszystkich innych, które używałam. Ma piękny owocowy zapach, który długo utrzymuje się na włosach. Działanie jak zawsze na medal..
KUPIĘ PONOWNIE


DERMO PHARMA
Złuszczająca maseczka na stopy
Po jej użyciu spodziewałam się cudnych miękkich i pięknych stóp...Nie będę się tutaj rozpisywać ponieważ recenzja pojawi się niedługo na blogu ;)

ORIFLAME
Kredka na linię wodna w odcieniu Nude
Bardzo dobra kredka. Miękko się nią malowało, długo się utrzymywała i nie rozmazywała się. Niestety muszę ją wyrzucić ponieważ spadła mi na kafelki i się połamała co skutkuje niemożliwością natęperowania jej :(
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE

YVES ROCHER
Korektor rozświetlający 
Aż wstyd się przyznać ale ten korektor miałam ok 2,5 roku...MASAKRA...dużo go nie zostało ( na szczęście ). Z tego co pamiętam nie był najgorszym korektorem. Dobrze rozświetlał oraz nie wchodził w załamania. Jednak mogę z czystym sumieniem przyznać, 
że korektor z Catrice jest o wiele lepszy oraz tańszy.
NIE KUPIĘ PONOWNIE

MAYBELLINE
Tusz do rzęs The Colosal Volum
Tusz nie dawał spektakularnych efektów ale bardzo lubiłam go używać. Pięknie rozczesywał i pogrubiał rzęsy,nadawał im głęboki czarny kolor. Nie osypywał się ani nie odbijał.
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE

MANHATTAN
Tusz VOLCANO XTRA
Tusz nie robi szału. Nada się bardziej dziewczynom, które chodzą do szkoły i chcą delikatnie podkreślić oko. Dobrze rozdziela rzęsy i to wszystko....
NIE KUPIĘ PONOWNIE

ORIFLAME
Pędzelek do różu
Kupiłam go około 2-3 tygodnie temu ale już wyrzucam bo to BADZIEW. Przy aplikacji kuje w twarz, źle nabiera kosmetyk. 
Po pierwszym myciu zaczęło mu namiętnie wypadać włosie oraz  śmierdzieć jakimś plastikiem.
NIE KUPIĘ PONOWNIE


LAKIERY DO PAZNOKCI
 Wszystkie bardzo lubiłam 3 z nich zużyłam a reszta niestety zgęstniała...

Jak widać nie wszystko przypadło mi do gustu...


Jak tam Wasze pustki??
Pozdrawiam !!

18 KOMENTARZY

  1. Uwielbiam wszystkie szampony Fructis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę kupić Fructis koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie Ci poszło, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię kremy bb zarówno z under twenty jak i eveline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie krem BB 8w1 z Eveline spisuje się najlepiej :)

      Usuń
  5. Widzę tu kilka ciekawych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie denko, zaciekawiła mnie ta odżywka Oriflame która utrzymuje się baaaardzo długo na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byłam zdziwiona, ze zapach tak długo się utrzymuje. Pachnie obłędnie :)

      Usuń
    2. w takim razie muszę koniecznie ją mieć :))

      Usuń
  7. gratuluję denka, zużywam już drugie litrowe opakowanie maski silk.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne denko ;)
    Miałam kiedyś ten szampon, ale u mnie się nie sprawdził.

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ohhh tak.. masz racje ;) ciezko czekac az cos sie skonczy, gdy nowe kosmetyki czekaja w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo przyjemne denko, tez miałam tego maluszka od Seche Vite :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic jeszcze nie znam ;/ Muszę w końcu wypróbować suchy szampon Batiste :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY