Wyniki konkursu

10:07:00

Kochani przyszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu na Oryginalną nazwę bloga. Dziękuję wszystkim tym, którzy wzięli w nim udział. Nazwy były bardzo interesujące i na prawdę trudno mi było cokolwiek wybrać dla tego do pomocy zaangażowałam męża. Wybraliśmy 3 interesujące nas nazwy i zrobiliśmy losowanie. Wybór padł na......





Gratulacje :)


Blog od dziś będzie nosił nazwę W świecie Aleksandry

W nazwie wprowadziliśmy drobną zmianę, zamiast Oli będzie Aleksandra....

Jeszcze raz dziękuję :)
Pozdrawiam!!

10 KOMENTARZY

  1. Na prawdę to ja? :o Jestem w sumie trochę zdziwiona bo ten komentarz pisałam z telefonu, a ostatecznie i tak myślałam o skasowaniu go :D Ale zostawiłam, jak już napisałam to niech będzie pomyślałam :D
    Dziękuje Ci bardzo! :)
    Zaraz odezwę się w sprawie adresu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jesteś moją imienniczką, świetny pomysł z nazwą, brawa dla zwycięszczyni !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY