Ulubieńcy stycznia

19:26:00

Kochani dawno nie było na blogu ulubieńców....nie trafiłam na nic co zasługiwało by 
na to miano :P
Jednak ostatnio zmieniłam kosmetyki do pielęgnacji i jestem nimi mile zaskoczona ;)





Eveline
żel do mycia twarzy oczyszczający i odświeżający
Bardzo przyjemny produkt. Żel dobrze oczyszcza nie powodując uczuci ściągania
 i wysuszania skóry.
Niweluje zaskórniki oraz zwęża pory. Przyjemnie pachnie mentolem :)

Uroda Melisa
krem do twarzy intensywnie nawilżający
Krem jest naprawdę silnie nawilżający. Bardzo dobrze sprawdza się pod makijażem. Nawet szybko się wchłania pozostawiając delikatną i miękką skórę. Ma delikatny i przyjemny zapach aloesu.

Ziaja
tonik płatki róż
Bardzo delikatny tonik, który idealnie oczyszcza, odświeża i nawilża skórę . Nadaje się idealnie do codziennej pielęgnacji. Z pewnością nada się dla osób które mają wrażliwy nosek ponieważ tonik pachnie bardzo delikatnie.

Avon
rozświetlający korektor pod oczy
Po raz pierwszy zdecydowałam się na zakup korektora rozświetlającego. Zawsze bałam się, że zrobię sobie efekt pandy nic bardziej mylnego :P Z tym korektorem nie idzie tego zrobić.
Korektor bardzo dobrze kryje cienie pod oczami i pięknie rozświetla skórę. Krycie ma również idealne a przy tym jest bardzo lekki. Dobrze się wchłania i nie roluje.


Już niebawem pojawią się recenzje tych produktów.


16 KOMENTARZY

  1. Toniku używałam bardzo dawno temu, ale też go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny. Nie spodziewałam się takiego efektu za tak niska cenę :)

      Usuń
  2. nie znam żadnego z tych produktów :( muszę koniecznie przetestować na sobie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam jedynie produkty z serii Uroda melisa i nie przypadły mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Tonik używałam i ogólnie całkiem dobrze się sprawdził. W ogóle lubię testować na sobie produkty z Ziaji; przystępna cena i większość całkiem niezła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik z Ziaji mile mnie zaskoczył. Nie spodziewałam sie zbyt wiele za tak niska cenę :)

      Usuń
  5. Mam ten korektor Avon i uważam, że jest niezły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ten krem z Melisy, nigdy nic nie miałam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię kosmetyki ziaji ale toniku akurat nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam tego kremu z URODY, ale odczuwałam efekt natłuszczenia, a nie nawilżenia. Za to wersja z chabrem bardzo mi odpowiada. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poszukać wersji o której mówisz...może będzie lepsza ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY