Tangle Teezer - szczotka cud...jak o nią dbać??

09:32:00

Stało się !!! Teraz i ja jestem szczęśliwą posiadaczką, słynnej na cały blogowy świat szczotki Tangle Teezer :) Zdecydowałam się na podstawową wersję TT Original Blueberry Pop.




Od producenta 



Szczotka Tangle Teezer jest najlepiej sprzedającym się i najczęściej nagradzanym produktem do pielęgnacji włosów.
Dzięki zastosowaniu innowacyjnego kształtu ząbków ze specjalnego elastycznego tworzywa, szczotka działa niewiarygodnie delikatnie i skutecznie.
Zalecana także do rozczesywania włosów cienkich i zniszczonych, przedłużanych, peruk, afro.
Szczotka Tangle Teezer dostosowuje się do włosów, nie ciągnie splątanych kosmyków, czesze delikatnie zapewniając gładkie i lśniące włosy w mgnieniu oka. Codzienne szczotkowanie włosów szczotką Tangle Teezer wpływa na zwiększenie ich połysku! Szczotki Tangle Teezer można używać do rozczesywania włosów suchych oraz mokrych.
(źródłllo: http://sklep.tangle-teezer.pl/ )

Bardzo długo zbierałam się do zakupu tej szczotki. Myślałam kurcze nie wydam tylu pieniędzy na zwykłą szczotkę do włosów ale jak się okazało po zakupie szczotka wcale nie jest taka zwykła...To cudeńko idealnie leży w dłoni, jest leciutkie no i co tu dużo mówić śliczne ;)





Szczotkę od razu poddałam ostremu testowaniu ;) Umyte mokre jeszcze włosy specjalnie mocniej poplątałam aby sprawdzić czy szczotka sobie z nimi poradzi i wiecie co dała radę :) Bez żadnego problemu rozczesała moje poplątane włosy, nie ciągnęła za nie ani mi ich nie powyrywała a dodam, że moje włosy są bardzo cienkie.
Szczotka nie elektryzuje włosów, masuje skórę głowy co wpływa na pobudzenie cebulek. Niektórzy mówią, że nawet zapobiega ich wypadaniu...o tym się nie będę wypowiadać.





Jak dbać o szczotkę TT aby posłużyła nam jak najdłużej??

Przede wszystkim  nie nośmy szczotki luzem w torebce (oczywiście mowa tutaj o szczotkach w podstawowych wersjach) ich delikatne ząbki łatwo się wyginają. Pamiętajmy również o czyszczeniu szczotki. Ja swoją myję zwilżona szczoteczką do zębów z odrobiną szamponu do włosów ( oczywiście nie myję jej szczoteczką, którą aktualnie używam tylko inną :P ). Szczotkę delikatnie szoruje po czym wypłukuję pod strumieniem ciepłej wody 
i wycieram do sucha ręcznikiem papierowym. Na końcu wstrząsam szczotką aby wytrącić ewentualne resztki wody, które mogły się dostać do środka. Pamiętajmy również o tym aby nie kłaść szczotki ząbkami do dołu ponieważ jak już wcześniej wspomniałam są bardzo delikatne i mogą się powyginać.

W ten oto sposób spełniłam jedno z wielu życzeń na mojej chciejliście:)
Swoją nowa miłość kupiłam na stronie Kosmetyki z ameryki za 29,99 zł.


Czy Wy już też macie swoją TT??
Pozdrawiam

21 KOMENTARZY

  1. mam wersję kompaktową i jak dla mnie szału niema, lepiej sprawdzały się zwykłe szczotki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jakiś czas temu zdecydowałam się na tą szczotkę do włosów ;) wybrałam wersję fioletowo-różową i jestem zadowolona, z moimi plączącymi się włosami także daje radę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam ten problem i zaczym ją kupiłam to minęło sporoo czasu :D Jednak kiedy zakupiłam tą wersje, to w przeciągą krótkiego czasu zdecydowałam się na kompaktową :D Obie mam i bardzo lubię. Ta kompaktowa jest idealna do torebki, nic nie stanie się z jej ząbkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam dwa TT, komapaktową i elite i tutaj ta druga zdecydowanie wygrywa, Niestety mycie szczoteczką trochę wygina ząbki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taką samą jak na zdjęciu i różowo- czarną kompaktową, wersja podstawowa wg mnie dużo lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam wersję kompaktową i bardzo ją lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Swojej nie mam, ale podkradam siostrze i jestem w szoku - jest cudowna :D Nie uwierzyłabym dopóki sama bym się nie przekonała o jej fenomenie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie mam takiej szczotki ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tę samą wersję kolorystyczną i czyszczę ją podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dokładnie tą samą TT :)
    Ja co prawda mam krótkie włosy, ale rewelacyjnie wyczesuje małe włoski i masuje skórę głowy.

    Dodaję do obs i zapraszam do siebie: http://iamulala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą szczotkę, mam już 2 lata. Trochę wyblakła ale nie złamał się ani jeden ząbek. Higiena szczotki jest bardzo ważna, każdej nie tylko tej

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam i to nawet w tym samym kolorze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jej nie używam, bo mi się włosy nie plączą, ale kupiłam ją mojej mamie, która ma z tym problem i też jest bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja za nią nie za bardzo przepadam ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam biedronkową podróbkę :D ale coraz intensywniej zastanawiam się nad zakupem TT, zwłaszcza że w hebe można na nią trafić w promocji za 25zł ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY