Styczniowe denko + WYNIKI ROZDANIA :)

18:22:00

Ale ten czas biegnie, niedawno były święta a tu już luty....a w związku z tym przyszedł czas na pokazanie Wam tego co udało mi się zużyć w poprzednim miesiącu :)



Jak widać w styczniu przyłożyłam się do zbierania pustek dla tego postanowiłam całość podzielić na odpowiednie grupy ;)


Włosy


Head & Shoulders
Szampon do włosów przeciw wypadaniu dla kobiet
Mój ulubiony szampon. Dobrze sie pieni, dobrze zmywa zanieczyszczenia, pięknie pachnie.
Po jego zastosowaniu moje włosy są mięciutkie, lejące i pięknie pachną.
Jakoś powalającej różnicy w wypadaniu włosów nie zauważyłam ale nic złego z nimi  nie też nie robi :)
KUPIĘ PONOWNIE

Head & Shoulders
Nawilżająca odżywka do włosów
Tak jak szampon jest znakomity tak ta odzywka niestety mnie zawiodła.
Owszem włosy po niej były łatwiejsze do rozczesywania ale w ogóle ich nie nawilżała.
Plus za zapach oraz gęstą konsystencję.
NIE KUPIĘ PONOWNIE

Garnier Fructis
Suchy szampon dodający objętości 
Najgorszy suchy szampon jaki stosowałam. 
Po więcej informacji odsyłam tutaj .
NIE KUPIĘ PONOWNIE

Celia 1i2
Maska do włosów głęboko nawilżająca.
Jedna z najlepszych masek jakie stosowałam. 
100% zadowolenia :)
Więcej przeczytacie tutaj .
KUPIĘ PONOWNIE

Marion
60 sekundowa maseczka do włosów z octem z malin
Również jestem z niej zadowolona. po jej użyciu miałam wrażenie wyraźnie oczyszczonych włosów.
Były one miękkie, lśniące i pięknie pachniały.
KUPIĘ PONOWNIE


Ciało


Nivea
Krem pod prysznic
Świetny żel pod prysznic. Bardzo ładnie pachnie ( identycznie jak krem ), dobrze sie pieni, bardzo dobrze myje a przede wszystkim nawilża skórę. Po jego zastosowaniu w ogóle nie muszę używać balsamu do ciała.
KUPIĘ PONOWNIE

Nivea 
Kremowy żel pod prysznic mleczko bambusowe i kwiat pomarańczy
Przyzwoity żel pod prysznic. ładnie pachnie dobrze myje oraz nawilża skórę:)
KUPIĘ PONOWNIE

Rexona 
Antyperspirant
Dobrze działający antyperspirant. ładnie pachniał i długo utrzymywał świeżość.
KUPIĘ PONOWNIE

Avon
Scrub do ciała o zapachu wanilii
Dośc przyzwoity kosmetyk. ładnie pachniał, dobrze oczyszczał skórę pozostawiając na niej delikatny film co w zupełności mi nie przeszkadzało.
KUPIĘ PONOWNIE


Twarz


BingoSpa
Kolagen do mycia twarzy
Jeden  z najlepszych zeli do mycia twarzy jakie stosowałam. Idealnie czyścił moją skórę oraz ja nawilżał. Nie pozostawiał uczucia ściągania. Poprawił nawet jej kondycję.
KUPIĘ PONOWNIE

AA 
Technologia wieku krem nawilżająco-matujący.
Lupie produkty z AA a najbardziej serię ultra nawilżanie. Ta niestety nie skradła mego serca.
Krem ładnie pachniał, bardzo dobrze się spisywał pod makijażem ale ani nawilżenia ani matu nie zauważyłam.
NIE KUPIĘ PONOWNIE

NIVEA
Pure effect żel-peeling-maska
Mimo tego, ze to tylko próbka to ten produkt skradł moje serce. Idealnie oczyścił moją skórę oraz pięknie pachnie. Jak tylko skończę obecny peeling na pewno sięgnę po ten produkt.
KUPIĘ PONOWNIE


Dłonie, stopy i paznokcie


O kremach napisze zbiorowo, nie skradły one zbyt mojego serca. Nawilżenie nie utrzymywało się zbyt długo, a kremy do stóp spowodowały ich potliwość:/
NIE KUPIĘ PONOWNIE

Sally Hansen
korektor-zmywacz do paznokci w pisaku
No tak beznadziejnego produktu to jeszcze nie spotkałam, aby cokolwiek zmyć nawet najmniejsza kropkę lakieru na skórce musiałam ten zmywacz zamoczyć w zmywaczu o.O
NIE KUPIĘ PONOWNIE




WYNIKI ROZDANIA

Bardzo dziękuję wszystkim za udział w rozdaniu. Nie spodziewałam się aż tak dużej ilości osób, które chcą w nim wziąć udział :)
Jeszcze raz bardzo dziękuję

A oto wyniki losowania 


A pod tym nr kryje się:

aaangelllaaa94



Serdecznie gratuluję !!!




Przy okazji chcę Was zaprosić na urodzinowe rozdanie, które organizuje Basia z bloga
Dziwna jesteś Barbaro. Do wygrania są super nagrody :D


Po więcej informacji odsyłam Was tutaj .
Powodzenia !!




24 KOMENTARZY

  1. Ładnie Ci poszło. Mam chrapkę na jakiś żel z Nivea, dawno nie miałam :)
    gratuluje Angeli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kolagen do mycia twarz z BingoSpa muszę wypróbować, sporo osób go chwali :)

    Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdził sie super, jest bardzo wydajny i tani :)

      Usuń
  3. uwielbiam Rexone :))) na równi z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten szampon head&shoulders :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:)
    Lubię Happy time ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pokaźne denko :) Wielu produktów nigdy nie używałam - ech, można by testować całe życie. ;)

    Gratuluję wygranym.

    Obserwuję by być na bieżąco. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Troche tego nazbierałaś:) Gratuluję zwycięzcy wygranego rozdania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie dziękuję ! :* cudowna wygrana :)

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo udało Ci się zużyć :) Lubię antyperspiranty Rexony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ciężko było ale się udało...Rexona to mój ulubieniec :)

      Usuń
  10. Gratuluję zwyciężczyni! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię tą 60 sekundową maseczkę z Marona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uzywalam kilku z tych produktów ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY