JOKO lakier z winylem - Champagne 106

08:52:00

Uwielbiam pastelowe kolory na paznokciach dla tego też zdecydowałam się na zakup różowo - brzoskwiniowego lakieru z Joko. 




Od producenta :
Lakier do paznokci z winylem. Formuła zapewnia idealne krycie, doskonałą trwałość koloru oraz krótki czas schnięcia. Odpowiednia gęstość gwarantuje łatwe i perfekcyjne krycie. Jednorodna konsystencja daje równomierne pokrycie bez prześwitów. Bogata kolorystyka pozwala wybrać idealny kolor na każdą okazję. Doskonale sprawdza się podczas codziennych lub wieczorowych stylizacji. Lakier został umieszczony w szklanym flakonie, wyposażonym w szeroki pędzel ONE MOVE, który zapewnia bezproblemową aplikację. Produkt hipoalergiczny, nie zawiera szkodliwego toluenu i formaldehydu.
( źródło : http://www.ladymakeup.pl/ )


Jakież było moje zdziwienie kiedy zaczęłam go używać. Okazało się bowiem, że lakier ma w sobie trochę perły 
( niestety w buteleczce nie było tego widać ) a ja nie znoszę w lakierach tego efektu. Niestety nie udało mi się tego uchwycić na zdjęciu.
Kolor  jest śliczny, bardziej przypomina odcień nude lecz ja dostrzegam w nim lekki ton brzoskwinki ale to już indywidualny gust każdej z nas.


Jest to pierwszy lakier z tej firmy jaki mam okazje używać. Za buteleczkę o pojemności 10 ml zapłaciłam ok 12 zł. Uważam, że nie jest to wygórowana cena za lakier do paznokci.

Sam lakier ma bardzo wygodny i szeroki pędzelek jednakże trzeba bardzo uważać z jego aplikacją ponieważ lakier lubi tworzyć delikatne smugi. Z kryciem też nie jest tak wesoło. Na zdjęciu mam na paznokciach nałożone 3 warstwy ponieważ przy 2 są ogromne prześwity. 
Lakier schnie w miarę szybko ale to oczywiście zależy od tego ile i jak grube są warstwy.

Co do samej trwałości lakieru nie mogę narzekać bez bazy trzymał się 4 dni. Nie odpryskiwał tylko ścierał się na końcach. Za to z bazą seche vite trzymał się ponad tydzień :) 

Podsumowując lakier sam w sobie nie jest zły. Na pewno będę go używać dalej bo kolorek jest na prawdę prześliczny, idealny na wiosnę, lato a do perły w lakierze będę musiała się przyzwyczaić...

Miałyście ten bądź inny lakier z tej serii?? Też zaskoczył Was efekt perły??

Życzę miłej Niedzieli :)

10 KOMENTARZY

  1. Bardzo mi się podoba kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam takiego lakieru, ale wygląda bardzo zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam lakierków z tej firmy, ale prezentuje się ładnie na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię pastele na paznokciach - ostatnio zakochałam się w Essiakach :) Z Joko nigdy nie miałam żadnego lakieru, w mojej
    okolicy te kosmetyki są jakoś słabo dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba kolorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na konkurs - do wygrania śliczna bransoletka ChouChou

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie miałam jeszcze lakieru z JOKO ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY