Sally Hansen Complete Salon Manicure nr 640 Plum Luck

Witajcie !!


Wreszcie przyszła pora na recenzję lakieru Sally Hansen Complete Salon Manicure o nr 640 Plum Luck.
Takiego koloru brakowało mi w mojej kolekcji lakierów. Prawdę mówiąc nie przepadam za ciemnymi kolorami na paznokciach ale gdy zobaczyłam ten lakier musiałam go kupić :)



W buteleczce o pojemności 14,7 ml znajdziemy przepiękny odcień ciemnej śliwki. Lakier na paznokciach wygląda identycznie tak samo jak w butelce. Już 2 cienkie warstwy dają idealne krycie a szeroki pędzelek ułatwia aplikację. 
Lakier nie posiada w sobie żadnych drobinek, ma lśniące wykończenie.
Trwałość lakieru jest bardzo dobra. Po 3 dniach nie miałam jeszcze żadnego odprysku....

Dokładnie tak lakier wygląda po 3 dniach na moich paznokciach


O dziwo lakier zaczął się ścierać przy skórkach a nie na końcu paznokci ;)

Ja jestem bardzo zadowolona z trwałości tego lakieru i na pewno sięgnę po więcej kolorów :)


Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Mam tylko zestaw malutkich lakierów os SH, ale u mnie nie są zbyt trwałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest świetny :)
    Zapraszam do siebie ;)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie lubię tą serię :) Mam czerwień, ale widziałam, że w super-pharm jest na nie -20% więc pewnie kupię sobie jeszcze jakiś kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam kolor cafe au lait. Krycie- bez rewelacji, po 2 warstwach prześwitują białe końcówki paznokci. Kolor- prawie w ogóle się nie błyszczy. Pędzelek- dla mnie za duży, miałam problem żeby ładnie wymalować brzegi paznokci przy skórkach. Długo schnie i mimo obchodzenia się przez ponad 3 godziny z paznokciami jak z jajkiem mam już na nich wgnioty. Co do trwałości- nie wiem, mam go dopiero jeden dzień na paznokciach. Za tę cenę spodziewałam się czegoś lepszego.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE BAWIĘ SIĘ W KOM ZA KOM I OBS ZA OBS. TAKIE KOMENTARZE BĘDĄ USUWANE!!!!!