Ulubieńcy + zmiany na blogu:D

12:33:00

Witajcie :)

Pewnie większość z Was zauważyła nowy wygląd bloga :) Tą zmianę zawdzięczam 
Natalii z bloga Jak pięknie być kobietą . 
Jeszce raz kochana bardzo Ci dziękuję za tak SZYBKĄ ( wszystko trwało ok godzinki :) ) 
oraz precyzyjną pracę.
Jeżeli ktoś z Was jest zainteresowany zmianą wyglądu swojego bloga to
 serdecznie polecam Natalię :)

To tak słowem wstępu a teraz zapraszam Was do zapoznania się z moimi ulubieńcami ;)

Od razu chcę Was przeprosić za jakość zdjęć ale tak jak już we wcześniejszych postach wspominałam mój aparat odmówił mi posłuszeństwa i muszę się posilać aparatem z tel :/




Oriflame 
Pomadka Wonder Colour, kolor: Blossom Petal
Nie wymagałam od niej zbyt wiele ale bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Piękny trwały kolor, który długo utrzymuję sie na ustach, nie zjada się, dobrze nawilża dzieki zawartym w niej olejkom z awokado i jojoba.

Manhattan
Tusz Volcano Xtra Explosive Volume
Tuszu używam ok 2 miesięcy i jestem z niego bardzo zadowolona. Nie osypuje się, nie podrażnia oczu. Ma głęboki czarny kolor, bardzo ładnie rozdziela, wydłuża i pogrubia rzęsy a co najważniejsze długo utrzymuje się na swoim miejscu :)

Barwa
Siarkowa moc, punktowe serum antybakteryjne
Cud nad cudami ( przynajmniej w moim przypadku). Serum stosuję już od bardzo długiego czasu i jeszcze ani razu mnie nie zawiodło. Gdy czuję, ze na twarzy zaczyna pojawiać się nieprzyjaciel wcieram niewielka ilość serum w to miejsce ( najlepiej na noc)i na drugi dzień kłopotliwy bakcylek zaczyna znikać :)

Avon
Uniwersalny waniliowy balsam 
Co prawda mam go od niedawna al już mogę zaliczyć go do ulubieńców. Bardzo dobrze nawilża przesuszone miejsca takie jak usta, skórki na dłoniach czy przesuszenia w okół nosa ( w przypadku kataru ). Ma bardzo przyjemna gładka konsystencję, która dobrze się rozprowadza i wchłania, zapach również jest bardzo przyjemny:)

AA
Płyn micelarny Ultra nawilżenie
Jestem już z nim od ponad roku i jeszcze ani razu nie zamieniłam go na żaden inny płyn. Doskonale zmywa nawet mocny makijaż, dobrze nawilża. Nie pozostawia uczucia ściągania, nie podrażnia ani skóry ani oczu....same plusy.

BingoSpa
Waniliowe masło shea  z jedwabiem
Bardzo przyjemny kosmetyk. Szybko się wchłania nie pozostawiając lepkiej warstwy. Ma lekką ale zbitą konsystencję. Bardzo dobrze nawilża a zapach utrzymuje się nawet do następnego dnia :)


Jak widać nie jest tego dużo ale kosmetyki są warte uwagi.

Pozdrawiam :)



14 KOMENTARZY

  1. Nie ma za co dziękować :*

    Z Twoich ulubieńców znam tylko uniwersalny waniliowy balsam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ten tusz do rzęs i był naprawdę fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten balsam z avonu ale miodowy i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbuję to serum na niedoskonałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę polecam tym bardziej, ze kosztował ok 6 zł ;)

      Usuń
  5. Akurat żadnego z Twoich ulubieńców nie znam chociaż o tym balsamiku z Avonu słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś ten tusz Manhattan, ale nie spisał się. Strasznie mi się osypywał.

    OdpowiedzUsuń
  7. NIe znam ani jednego z tych ulubieńców, ale coraz bardziej lubię balsamy BingoSPA ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiło mnie to waniliowe masło BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie teraz u Ciebie, podoba mi się ;)
    Z Twoich ulubieńców miałam tylko ten uniwersalny balsam z Avonu i też przypad mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam niczego z powyższych, ale do BingoSPA mam uraz po bardzo nieudanej masce do włosów :D Szablon bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam jeszcze żadnego z Twoich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY