Gerber krem przeciw rozstępom - coś dla przyszłych mam

11:26:00

Witajcie :)


Jak dobrze  wiecie z mojego powitalnego postu ( klik ) jestem w ciąży :) 
Dobiega ona własnie końca (  do finału został już tylko miesiąc :D ) w związku z tym postanowiłam podzielić się z Wami kosmetykiem, o którym wcześniej nie miałam pojęcia a dokładnie nie sądziłam, że firma Gerber produkuje również kosmetyki dla kobiet w ciąży.

Krem poleciła mi Pani w aptece...zapłaciłam za niego ok 20 zł za 150 ml.
Może i cena nie jest niska za taką pojemność ale uwierzcie mi krem jest bardzo wydajny - od początku ciąży jest to moje 3 opakowanie a stosuję go 2 razy dziennie ( rano i wieczorem ).




Od producenta 



Opakowanie, konsystencja i zapach



Krem znajduje się w miękkiej plastikowej tubce z zamknięciem typu klik.
Dzięki miękkiemu plastikowi produkt jest bardzo łatwy w wydostaniu nawet podczas końcówki.

Konsystencja kremu jest bardzo łatwa i przyjemna w rozprowadzaniu ani nie rzadka ani nie gęsta ;)
Krem szybko się wchłania pozostawiając uczucie bardzo dobrego nawilżenia.
Co ważne dzięki niemu  nie zauważyłam uczucia napicia skóry na brzuchu

Zapach kremu przypomina mi niektóre kosmetyki do opalania - bardzo przyjemny i delikatny.


Skład


Wybaczcie za jakość zdjęcia ale aparat odmówił mi posłuszeństwa....


Podsumowując 

Bezapelacyjnie jest to jeden i jedyny krem, który spełnił w 100% moje oczekiwania co do pielęgnacji ciążowego brzuszka. Nie posiadam ANI JEDNEGO rozstępu na brzuchu i biodrach. Skóra jest gładka i mięciutka.
Uważam, że krem mogą również stosować kobiety które nie są w ciąży ale prowadzą aktywny tryb życia. Idealnie nada się do uelastycznienia skóry na brzuchu.


A tutaj dowody na działanie kremu :)



Mieliście okazje stosować ten krem lub inne kosmetyki firmy Gerber??


Pozdrawiam :)

7 KOMENTARZY

  1. ja nie miałam okazji .. moze kiedys ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, nie wiedziałam nawet, że Gerber ma swoje kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś jak przytyje albo będę miała takie szczęście jak Ty w swoim brzuszku :)
    Ale na razie nie potrzebuję tego rodzaju kremów :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie ! Już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)

    Zapraszam na rozdanie z Nivea zestaw pure effect,
    z okazji drugiego życia mojego bloga ! Pozdrawiam ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Spodobało Ci się na moim blogu?? Jeżeli tak, to zapraszam do grona obserwatorów.

ZAPRASZAM PONOWNIE :)

NIE LINKUJ SIEBIE W KOMENTARZU. Na pewno Ciebie odwiedzę :)

ETYKIETY